hallo, werk nu al een tijdje met Virtual Dj op de pc maar zou nu toch graag een echte booth kopen, had gedacht aan: een Reloop RMX-40 BPM + Stanton C.303 (2x) Vinden jullie dit goed? Ik heb gehoord dat dit nog goed is om te beginnen, maar ben wel nog maar 14, kan dus geen vakantiejob doen en mijn ouders willen er niet zoveel aan uitgeven. Dus weet hier iemand waar ik eventueel een goede tweedehans zou kunnen kopen?
Graag jullie reacties a.u.b
LeSsE
What do you think about apparatuur om te beginnen, ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
maar laat het eerst eens goed tot je doordringen enzo net als ik die andere jongen heb aangeraden, probeer eerst eens wat meer muziek ter verkennen dat je zeker weet in welke muziekstijl je wil doorgaan ga eens wat testen in winkels enzo, test ook ens platenspelers, mss bevalt je dat wat opzoekwerk enzo kan ook nooit geen kwaad, en als je dan vakantiewerk hebt gedaan, koop dan je gear, uitgaande van reviews en ervaringen van gebruikers, maar nog veel belangrijker, dingen die je getest hebt en goed vind
ja je kan beter doen zoals get high zegt, ik heb ook eerst een gans jaar opgezocht, en gaan uitteste in winkels enz eer dat ik meen eerste spulle kocht, en je moet zeker geen brol kopen zoals die foto je kan beter in beginnen met bv een cdj 100 en een fatsoenlijk menpaneeltje kopen, anders smijt je je geld uiteindleijk gewoon weg mja veel succes
ik raad je echt de CDJ-100s van Pioneer aan, echt fijne cdspelers, betrouwbaar, en nu ook redelijk goedkoop te krijgen 2e hands. ik heb ze zelf nu ook en ze zijn echt top
Weet er hier iemand waar in België in de buurt van kortrijk winkels zijn waar je kan gaan uittesten, heb al een beetje gezocht op internet maar kvin lik nie drek iets.
Ik heb een mooie 2e hands set voor je te koop. Tascam cdx1700 dubbele cd speler met scratchcontroller TTm1; vestax pcm pro 5 performanca mixer, alles ingebouwd in een prodjuser flightcase slant 6.
Echt een top setje 1,5 jaar oud en aankooppapieren aanwezig!
in het begin werd er gesproken over een setje met 2x stanton c.303 zo'n setje heb ik op internet gevonden, alleen en andere mixer (stanton m.202), misschien is het iets, heb je wel een volledig stanton setje.. (hoop dat het plaatje het doet)
Idd dus niet, maar het leek me wel een geinige set, jmmr dat er geen bmp couters op de spelers zitten, maar volgens mij zijn het prima beginners dingen (ik wil ze zelf ook. Ik weet alleen of die mixer wel wat is..
@ Margi: Heb nog niets gekocht, ben nog steeds aan het sparen maar wie nog suggesties heeft mag ze gerust geven
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 6.903 days. Post CommentThat would be 230.1 months or a whopping 18.9 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...