Poster: _Ivan_
K'denk dat je eerst een hoop moet gaan sparen en dan zou je eens op marktplaats,speurders ed. kunnen gaan kijken. Maar ik zeg je al op voorhandt'is en blijft een dure hobby...
Poster: gethigh
om op 14 jarige leeftijd daarmee te beginnen zonder vakantiewerk te kunnen doen is ook niet zo evident, je moet denken dat je 20euro betaald voor een cd en 1.5 euro gemiddeld voor een mp3
Poster: LeSsE
ik ben momenteel nog aan het sparen maar de cdj's zijn wel zeer duur om mee te beginnen.
Zou dan beginnen met die stanton's en na verloop van tijd overschakelen naar iets beters.
Poster: rwartes
ik heb nog een dmx 06 in de verkoop
das ook een leuke mixer om te beginnen
Poster: greup
pioneer cdj 100 2e hands kopen. Prima cd-spelers om mee te werken! en tweedehands kun je ze voor leuke prijzen halen.
de cdj 100 is wel een speler waar je nog een aantal jaar plezier mee kan hebben.
idd, als je ouders nu het materiaal gaan betalen moet je het na verloop van tijd wss toch terugbetalen vernoderstel ik
om op 14 jarige leeftijd daarmee te beginnen zonder vakantiewerk te kunnen doen is ook niet zo evident, je moet denken dat je 20euro betaald voor een cd en 1.5 euro gemiddeld voor een mp3
lijkt me niks zo vervelend als cd spelers die geen instant start en jogwheel hebben
Dat is persoonlijke keuze, ik heb ook een dubbelaar zonder instant start.. en ik vindt het toch lekker werken.
Poster: Dj_FantasyMisschien kun je beginnen met iets zoals dit: