eey, ik ben DJ Donzie ben al een tijdje bezig en krijg tafels en heb me vandaag aangemeld op deze site! ik woon in vianen. en hoop veel te leren van deze site.
User edit by Donzie on 02-10-2006 @ 22:18:41 (13%)
What do you think about heey allemaal! ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
jorrit: kweet nie ma toen ik twee jaa geleden begon met draaien heb ik deze afb afgedrukt en op me kamer gehangen, waar ik mee wil zeggen dat ik hem toch al een tijd ken, niets op tegen dat hij die nam ma kzeg het maar gewoon, lijkt me voor jouw ook vervelend als iemand tzelfde als u zou nemen ma bon gr
Zou idd best zijn dat je je avatar veranderd, jij zou het ook niet leuk vinden
Maar welkom @ DJ Resource, je zal hier heel wat kennis op doen :D
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 6.920 days. Post CommentThat would be 230.7 months or a whopping 19 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...