[T] Derbn Bass - DJ Boss
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

TheSupercrab    posted on 17-09-2006 20:44
Hey beste lui,

Hier mijn eerste productie die ik durf online te zetten. Ben nu al een tijdje aan het klooien met fruity loops en daar in verschillende gratis VSTi's. Dit nummer heeft als insperatie het nummer derb.. de meesten zullen het wel kennen. (het is DnB...)

Wees aub critisch.. wil gewoon weeten hoe het beter kan/moet.

Wat er iig nog moet gebeuren is variate in de kick/snare en hats.. en moet de opbouwe van het nummer nog goed in elkaar zetten..

Enjoy!

Derb'n Bass - DJ Boss

Link veranderd , sorry luka z dacht niet dat het zo stoorde Winking my eye
User edit by TheSupercrab on 17-09-2006 @ 22:03:04 (17%)

What do you think about [T] Derbn Bass - DJ Boss ??

Vote :   

the-melody    posted on 17-09-2006 21:04
tjek

Het is iets totaal anders dan dat ik verwachte, niet echt mijn stijl maar vind het wel een erg leuk nummer! Dat van die derb melodie is goed gelukt. Hoor ik daar nou een politiewagen door?:p. Enkel heb je ergens een hi hatje die je 1 slag geeft van: tom(op 0:29) die zou ik persoonlijk om de 16beats bv terug laten komen. Verder mis ik nog een outro.... Ik neem aan dat hij nog wat verandert wordt?
Succes!
User edit by the-melody on 17-09-2006 @ 21:10:18 (100%)
Lukaz    posted on 17-09-2006 21:57

Je maakt een hotlink door een woord te selecteren en dan op dit symbool te klikken . Plak de url van de link in de bovenste regel.

dat zou jij moeten wetenWinking my eye
ik ga ook maar even checken ik ben niet vies van een beetje Drumm'n Bass Happy, laughing
TheSupercrab    posted on 18-09-2006 12:35
Ja, het nummer wordt nog helemaal herschreven.. dit is echt maar wat van de samples zonder intro, build1 , break1, build 2, break 2 outro.. daar wordt nog aan gewerkt.. Moet eerst eve zien de heele automation van FL te snappen! Maar bedankt iig al voor de reacties.   Anyone else?  

This is an old Topic

No new postings for 6.948 days.
 Post CommentThat would be 231.6 months
or a whopping 19 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

246 Users online: 38 Guests (208 Unknown)
Pages generated today : 54.348
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.706.360