wat een kansloos tropic , 1000 maal besproken de laatse 15 jaar (toen handelde het nog over computer vs draaitafel)
Ik vind dit echt puristisch gezeur van dj otto papa.
Als dj zou je juist de komst van alle nieuwe technieken moeten toejuichen,......immers dit vergroot je creativiteit.
verder zet je in je post allemaal statements die echt niet relevant zijn:
Dave Clarck draait in de meeste kultclubs nu met cd en hij gebruikt de technics, alhoewel overal pioneers aanwezig zijn ! heeft waarschijnlijk wel te maken met een vet sponsorcontract, maar wees maar zeker dat D.C. ze uitvoerig getest en mishandeld heeft voor hij ze live gaat gebruiken, D.C. is op dit punt een perfescionist. Dus slecht zal hij wel niet zijn zeker.
Over bovenstaande zou ik zeggen ga eens voelen (met name scratchen)en post dan nog maar eens je bevindingen.
Uit je posts maak ik op dat je nog niet genoeg met digitale dj gear hebt gewerkt .
de affectie die hoorbaar is uit je betoog getuigt van onwetendheid.
Dus dan heb heb ik liever dat je eerst wat research doet voordat je hier een topic opent, aangezien dit toch weer eindigt in een oeverloze discussie waar niemand wat aan heeft.
Mijn moto :pak wat je pakken kan om je muziek te laten horen en mix het het liefst allemaal dwars door elkaar.
Daarvan krijg je vernieuwende ideeen die zich weer kunnen ontplooien op de dansvloer.
Het belangrijkst in dit soort discussies en topics is :
STILSTAND IS ACHTERUITGANG !
zijn we meteen weer klaar met dit topic,...........sorry hoor maar ik wordt altijd een beetje chaga van geblaat.
Voor de rest zal je best lekker kunnen draaien