OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
aangezien de site met freewebs.com is gemaakt, komt het niet proffesioneel over. En je hebt 2x reclame (van freewebs en van dot.tk). Dat si best wel irritant
De homepage is erg druk met al die verschillende kleuren en lettertypes.
Hmmm tja je pagina's zijn nogal druk met die verschillende lettertype's. Probeer ook wat ABN te praten omdat ik er bijna zeker van ben dat je binnenkort hier een zin krijgt van: 'ik versta er niks van'.
leuk dat je een site hebt. Leuke site waar je klasgenootjes naar kunnen kijken enzo... maar een echte dj site kan ik dit niet noemen srry.... Layout vind ik 3x niks, homepagina allemaal teksten door elkaar heen + allemaal gifjes... IK vind dat je nog veel moet veranderen als ik eerlijk ben
Sorry maar ik vindt jou site iets te kaal je kunt beter er ook nog een sectie maken met Foto's en dan ook weeral niet foto's van bv JUMPING IS NOT A CRIME.. Maar dan eerder foto's van jou terwijl jij bezig bent een remix te maken ofzo is altijd leuk weten de mensen ook wie je bent als ze je ooit tegenkomen
De verschillende kleuren zijn weg. Das beter. Ik raad je aan om GEEN website te maken met freewebs ivm met (irritante) reclame. Begin eens te zoeken naar een html cursus en probeer je zelf het html aan te leren om met die kennis een (betere) website te bouwen.
This is an old Topic
No new postings for 6.839 days. Post CommentThat would be 228 months or a whopping 18.7 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.