hallo, ik zal me even voorstellen ik uit de buurt van arnhem ben 17 jaar oud en ben nu een aantal jaar dj. verder werk ik in het theater en doe de opleiding sound en vision in arnhem.:P
groeten firefly
ps i also speak englisch
What do you think about hallo allemaal ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
leukd at er zo veel wordt gepost .... ik heb zelf niet echt een grote set.. ik wil eigenlijk gewoon meteen goed beginnen en dat kost nog al wat. ik draai zowel met vinyl als met cd. en ik heb wel ergens een mix maar dat is er een die ik met een paar anderen gemaakt heb dus neit echt mijn werk. ik ben van plan wel mixen te gaan maken waneer dat mogelijk wodt ..:P eerst mijn pc oppimpen wat dat lijkt nog nergens op...
Welkom Vuurvlieg! ik zit nu langs je:p haha ma tog welkom en suc6 met je DJ gebeuren voor vrage kan je ut altijd hier melde of doe het op de snelle manier en vraag ut me nu meteen je zit hier tog naast mij:P
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community