De Top 100 Forum Posters op DJResource  (7/8)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

W.i.M    posted on 16-09-2006 19:01
Er is nu De Top 100 Posters van het forum. Voor degene die geintresseerd zijn in de hardlopers hier op de site dan kun je nu HIER klikken.

Let wel : Dit is de top 100 van het forum, de posts en topics zijn bij elkaar opgeteld om tot je aantal te komen.

Sta je er niet in, dan moet je beter je best doen

Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
Mod edit by W.i.M on 16-09-2006 21:03 (64%)

What do you think about De Top 100 Forum Posters op DJResource ??

Vote :   

dj-t    posted on 05-10-2006 20:02
hej ergenst in het midden:D ben ik tog wel trots op:O

Twizz    posted on 05-10-2006 20:03
heej ik sta 15de  (trots:D)
Thomz    posted on 05-10-2006 20:06
Sta denk ik iets rond de 50ste plaats :d
Yorick    posted on 05-10-2006 21:40
Poster: T4Twister
djjr hoe vaak is jou avatarpoppetje al doodgegaan?
kan de tel niet bijhoude...

oja ontopic:P
 weet niet zal ik maar een andere dan nemen:p
Laidback    posted on 05-10-2006 21:43
ik sta 8e.. 
maarja.. ben hier ook al wel een tijdje :P
moet alleen nog ff deaf van de 7e plek af poste!
tairip    posted on 05-10-2006 21:43
Klopt het dat het aantal posts niet mee veranderd in de lijst ik sta al eeuwen op 975!

Wou 't ff checken! En onder mijn avatar staat 1011.
User edit by tairip on 05-10-2006 @ 21:44:13 (32%)
W.i.M    posted on 05-10-2006 21:46
Poster: tairip
Klopt het dat het aantal posts niet mee veranderd in de lijst ik sta al eeuwen op 975!

Wou 't ff checken! En onder mijn avatar staat 1011.

Het aantal in de top 100 is alleen van het forum en je posts hier onder je avatar is inclusief de rest op de site.

En de lijst is automatisch, als er niets veranderd moet je meer posten
tairip    posted on 05-10-2006 21:48
AHA..... Meer posten?

Ik post liever inhoudelijk goed dan mijn forum posts omhoog brengen met een zee van nutteloze informatie.
PatrickBeuken    posted on 05-10-2006 21:49
Mee eens. F*ck off met die postcounters...

Posts in de late leeuw zijn al niet meer bij te houden. Het jammere is dat de crew gewoon zelf meewerkt aan het flamen, maar het niet op prijs stelt als er ergens geflamed wordt.

EDIT: zoals je ziet zijn bijna al mijn posts wel eens gewijzigd door mijzelf... hier kunnen genoeg mensen een voorbeeld aan nemen Winking my eye
User edit by PatrickBeuken on 05-10-2006 @ 21:51:07 (100%)
tairip    posted on 05-10-2006 21:53
Waarom post je niet in 1x goed dan :D Winking my eye Kidding!
W.i.M    posted on 05-10-2006 21:55
Poster: PatrickBeuken

Posts in de late leeuw zijn al niet meer bij te houden. Het jammere is dat de crew gewoon zelf meewerkt aan het flamen, maar het niet op prijs stelt als er ergens geflamed wordt.

EDIT: zoals je ziet zijn bijna al mijn posts wel eens gewijzigd door mijzelf... hier kunnen genoeg mensen een voorbeeld aan nemen Winking my eye

Niemand verplicht je toch om dat forum te lezen ?

Je kunt hem zelfs uitzetten in je profiel
PatrickBeuken    posted on 05-10-2006 22:13
Het gaat zich om het principe, niet om wat ik leuk vind om te lezen of niet.
W.i.M    posted on 05-10-2006 22:19
Het principe is eenvoudig, omdat we chatten in het chattalk forum toestaan (en dat is geen flamen maar slowchatten, en we er gewoon aan mee kunnen doen) hebben we voor de mensen die de chattopics niet willen zien een lijst gemaakt waarmee je de forums kunt uitzetten.

Op deze manier zouden we dus geen mensen kunnen krijgen die zich irriteren aan bepaalde forums omdat ze deze kunnen uitzetten.

edit: en ik geloof zeker dat er een hoop mensen zijn die het slowchatten leuk vinden en het niet doen om een hoger postaantal te krijgen
Mod edit by W.i.M on 05-10-2006 22:20 (33%)
PatrickBeuken    posted on 05-10-2006 22:26
Het gaat me om die postcounters. Het zielige gedoe over wie het hoogste in de lijst staat. Verwijder die counters toch gewoon. Wat is het doel ervan? Die counters veroorzaken juist het slowchatten en nutteloze posts plaatsen in serieuze topics, wat neerkomt op verwaarlozing en misbruik van de site.

Ik ben het met je eens dat er ook een onzin-area moet zijn, maar houd deze dan wel gescheiden. Maak bijvoorbeeld een counter voor de onzin-area en voor daarbuiten gewoon geen counter. Dan weten bezoekers tenminste wie er hier serieus is en dan wordt er ook niet geslowchat en onzin geplaatst in serieuze topics.
Jorrit    posted on 05-10-2006 22:27

Dat je commentaar hebt op de crew, OK. Maar doe het als je weet waar je over praat (je zegt dat we voor anderen dus andere regels hanteren dan voor onszelf...).
Zoals Wim duidelijk aangeeft is er hier een sterke scheiding van informatief en gezellig. In de chattalk forum zul je ons nauwelijks zien modden op zinloze posts, aangezien we er zelf aan meedoen, en het idee van dit forum is juist dat dat moet kunnen. Als je puur kennis, wijsheid en discipline wil zien, zit je hier gewoon op het verkeerde forum. Op dit forum moet ook sprake zijn van gezelligheid.

In de fora buiten chat talk is het zo dat 'flamen' niet toegestaan wordt, en vaker op gemod wordt, maar ik kan me ook niet veel topic herinneren waarin ik of iemand anders van de crew aan het slowchatten/flamen is.
Jorrit    posted on 05-10-2006 22:29
Het zielige gedoe over wie het hoogste in de lijst staat. Verwijder die counters toch gewoon. Wat is het doel ervan? Die counters veroorzaken juist het slowchatten en nutteloze posts plaatsen in serieuze topics, wat neerkomt op verwaarlozing en misbruik van de site.

Als jij vaker last hebt gehad van nutteloze posts in serieuze topics, die niet gemod werden, waarom heb je dan niet op "Report topic" gedrukt? (met deze functie kan je een onderbouwe opmerking naar een forum mod/admin sturen wat je vindt dat er gemod moet worden)

maar houd deze dan wel gescheiden

Dat is juist wat we aan het doen zijn.

Dan weten bezoekers tenminste wie er hier serieus is en dan wordt er ook niet geslowchat en onzin geplaatst in serieuze topics.
  Dat weten bezoekers nu ook al, door te kijken naar de rode plus achter het woordje 'pro'.
PatrickBeuken    posted on 05-10-2006 22:35
Poster: Jorrit
Dat je commentaar hebt op de crew, OK. Maar doe het als je weet waar je over praat (je zegt dat we voor anderen dus andere regels hanteren dan voor onszelf...).

Klopt. Ik wil niet tellen hoe vaak jij dubbelpost in 'serieuze' topics.

Zoals Wim duidelijk aangeeft is er hier een sterke scheiding van informatief en gezellig.

Ik merk niks van die scheiding.

In de chattalk forum zul je ons nauwelijks zien modden op zinloze posts, aangezien we er zelf aan meedoen, en het idee van dit forum is juist dat dat moet kunnen.

Mee eens, maar crew-members blijven een voorbeeldfunctie hebben. Het slechte voorbeeldgeven in de afgescheiden-area zorgt ook voor een navolging van dat voorbeeld van andere members in de area daarbuiten. Ik ken een heel goed voorbeeld van iemand die dat voorbeeld heeft nageleefd en in heel korte tijd gigantisch veel posts maakte die vrijwel nooit een toegevoegde waarde aan de betreffende topics hadden. Maar het gaat me niet om specifieke personen, het gaat me hier om het beleid.

Als je puur kennis, wijsheid en discipline wil zien, zit je hier gewoon op het verkeerde forum. Op dit forum moet ook sprake zijn van gezelligheid.

Een grapje op z'n tijd moet kunnen. Maar de laatste tijd loopt het uit de hand.

In de fora buiten chat talk is het zo dat 'flamen' niet toegestaan wordt, en vaker op gemod wordt, maar ik kan me ook niet veel topic herinneren waarin ik of iemand anders van de crew aan het slowchatten/flamen is.

Ik ook niet, wel dubbelposten.

EDIT:

nu zie ik dat je hierboven wéér dubbelpost. Hebben jullie (want jullie zijn allemaal verantwoordelijk voor deze site) die edit-button er dan voor niks opgezet?

Als jij vaker last hebt gehad van nutteloze posts in serieuze topics, die niet gemod werden, waarom heb je dan niet op "Report topic" gedrukt? (met deze functie kan je een onderbouwe opmerking naar een forum mod/admin sturen wat je vindt dat er gemod moet worden)

Hiermee heb je een punt.

Vertel me overigens eens het nut van die postcounters.
User edit by PatrickBeuken on 05-10-2006 @ 22:43:29 (35%)
Jorrit    posted on 05-10-2006 22:41
Klopt. Ik wil niet tellen hoe vaak jij dubbelpost in 'serieuze' topics.

Ik ook niet, wel dubbelposten.

EDIT: nu zie ik dat je hierboven weer dubbelpost. Hebben jullie (want jullie zijn allemaal verantwoordelijk voor deze site) die edit-button er dan voor niks opgezet?

Dit is meermaals besproken. De conclusie daarvan is dat dubbelposten alleen gemod hoeft te worden wanneer er in de 2e post niets/weinig wordt toegevoegd, is dit in dit geval zo? NEE!
Verder nog een persoonlijke reden (geloof het of niet), als ik een post met een quote edit, verzint mijn computer een extra verborgen quote-tag, waardoor de layout in de war geschopt wordt.

Ik merk niks van die scheiding.

Toch eens op 'Forums' klikken dan, en kijken hoe ons forum ingedeelt is.

Mee eens, maar crew-members blijven een voorbeeldfunctie hebben. Het slechte voorbeeldgeven in de afgescheiden-area zorgt ook voor een navolging van dat voorbeeld van andere members in de area daarbuiten.
 Ik ken een heel goed voorbeeld van iemand die dat voorbeeld heeft nageleefd en in heel korte tijd gigantisch veel posts maakte die vrijwel nooit een toegevoegde waarde aan de betreffende topics hadden. Maar het gaat me niet om specifieke personen, het gaat me hier om het beleid.

Grappig dan, dat ik nog nooit een PM van je heb gehad, waarin je mij wijst op een fout. (nee ik ben geen bot, ik ben ook een mens)
En het is natuurlijk maar net wat je het slecht voorbeeld geven noemt. Als we een informatief doch gezellig forum willen hebben, waar niet al te moeilijk wordt gedaan over ditjes en datjes.

Special voor jou, editten en het  knopje maarweer hanteren, te vaak.
Vertel me overigens eens het nut van die postcounters.

Waaruit maar jij op dat ik een voorstander ben van die postcounter? Dat de crew allemaal hetzelfde beleid en regels uitdragen en vertegenwoordigen, wil nog niet zeggen dat we het allemaal precies hetzelfde doen als we het zelf opnieuw mochten inrichten.
Mod edit by Jorrit on 05-10-2006 22:43 (25%)
PatrickBeuken    posted on 05-10-2006 22:59
Dit is meermaals besproken. De conclusie daarvan is dat dubbelposten alleen gemod hoeft te worden wanneer er in de 2e post niets/weinig wordt toegevoegd, is dit in dit geval zo? NEE!
  Zit wat in... ben het er niet helemaal mee eens, maar ik zal de edit-button minder vaak gaan gebruiken.
Toch eens op 'Forums' klikken dan, en kijken hoe ons forum ingedeelt is.

Dat is een begin, maar zeker niet het einde.
Poster: JorritGrappig dan, dat ik nog nooit een PM van je heb gehad, waarin je mij wijst op een fout. (nee ik ben geen bot, ik ben ook een mens)

Naar anderen wijzen is makkelijk he, Jorrit. Maar daarmee dwaal je af van de argumenten.
Waaruit maar jij op dat ik een voorstander ben van die postcounter? Dat de crew allemaal hetzelfde beleid en regels uitdragen en vertegenwoordigen, wil nog niet zeggen dat we het allemaal precies hetzelfde doen als we het zelf opnieuw mochten inrichten.

Dat maak ik nergens uit op. Ik vraag het aan de crew in het algemeen.
User edit by PatrickBeuken on 05-10-2006 @ 23:00:17 (43%)
Jorrit    posted on 05-10-2006 23:05
Grappig dan, dat ik nog nooit een PM van je heb gehad, waarin je mij wijst op een fout. (nee ik ben geen bot, ik ben ook een mens)

Naar anderen wijzen is makkelijk he, Jorrit. Maar daarmee dwaal je af van de argumenten.

Lezen is lastig he, Patrick. Als je leest zie je dat ik hier letterlijk mijn fout toegeef, maar me afvraag waarom jij me er niet op wijst, als je het zo vaak opvalt.

(enneh, naar anderen wijzen... ben je daar niet ook een klein beetje mee bezig? Als ik jou verhalen zo lees over hoe de crew het wel niet verkeerd doet met een voorbeeld functie zijn, denk ik dat er nog iemand is die aan het wijzen is...)

Goed, ik ga er verder geen woorden meer aan vuil maken, ik moet morgen vroeg op.
Mod edit by Jorrit on 05-10-2006 23:10 (71%)
W.i.M    posted on 05-10-2006 23:08
Het aantal aantal posts is toch helemaal niet belangrijk, het gaat om de inhoud van de posts. Iedereen weet toch wel wie er ook serieus kan posten en wie niet. Wat maakt het nou uit dat er slowchat topics zijn waarvan je het forum kunt uitzetten.

En om het probleem van de pro's op te lossen die alleen de level 'pro' hebben gehaald door snel te posten hebben we zoals jorrit al zei, het pro plus level geintroduceerd.

PatrickBeuken    posted on 05-10-2006 23:12
Lezen is lastig he, Patrick. Als je leest zie je dat ik hier letterlijk mijn fout toegeef, maar me afvraag waarom jij me er niet op wijst, als je het zo vaak opvalt.

De crew maakt de regels. Ik ga er van uit dat ik hen dus niet op hun eigen regels hoef te wijzen.
(enneh, naar anderen wijzen... ben je daar niet ook een klein beetje mee bezig? Als ik jou verhalen zo lees over hoe de crew het wel niet verkeerd doet met een voorbeeld functie zijn, denk ik dat er nog iemand is die aan het wijzen is...)

Als een agent zegt 'je steelt de fiets van je buurman, dat mag niet', dan heb je er niks aan wanneer je zegt 'maar mijn buurman steelt ook altijd mijn fiets'. Het gaat die agent dan niet om jouw buurman, maar om jou.
Goed, ik ga er verder geen woorden meer aan vuil maken, ik moet morgen vroeg op.

Ok. Slaap lekker!
User edit by PatrickBeuken on 05-10-2006 @ 23:15:17 (100%)
Jorrit    posted on 05-10-2006 23:15
De crew maakt de regels. Ik ga er van uit dat ik hen dus niet op hun eigen regels hoef te wijzen.

Denk je nou werkelijk dat een mod/admin ELK MOMENT, met ELK LETTERTJE wat hij typt ELK REGELTJE gaat checken of er niet toevallig een foutje tussen zit?

Denk je nou echt, dat als je een regel maakt, je er nooit overheen kan gaan uit vergissing?

Denk je nou echt, dat we die topic report button alleen hebben gemaakt om fouten van members te reporten?

[edit:] nu echt slapen! :P
Mod edit by Jorrit on 05-10-2006 23:15 (6%)
PatrickBeuken    posted on 05-10-2006 23:18
[edit:] nu echt slapen! :P

Haha :D Welteruste Winking my eye :P

@ W.i.M. => Toch blijf ik erbij dat de postcounter vervuiling veroorzaakt in topics die daar niet voor bedoeld zijn.
Lead    posted on 07-10-2006 02:23
Ssttt....

Dubbelpost definitie : 2de opeen volgende posting van dezelfde user die inhoudelijk niets toevoegd aan de topic.

We gaan er vanuit dat mensen die hele korte tijd achter elkaar posten de knop gebruiken. Deze regel is ingesteld om te voorkomen dat mensen veel postings achter elkaar maken omdat ze denken hiermee hun level te kunnen beinvloeden. Die postings worden in de regel verwijderd.

En wat die level betreft moet je het in het grote geheel en over langere periode zien. Met de tijd zullen de meeste Pro's op de site wel een Request hebben ingedient Winking my eye . Het plusje is niet haalbaar door interactie van de user en wordt handmatig toegekend.
Hiermee is het hoogste level toch niet automatisch haalbaar en we hiermee zijn de tussenstappen naar dit level eigenlijk niet meer van wezelijk belang Winking my eye

Alle postings hieronder die inhoudelijk niet over de top-100 gaan zullen worden verwijderd. De member levels is een ander onderwerp dan de top-100.

streep :D

Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 07-10-2006 02:25 (4%)

234 Users online: 126 Guests (108 Unknown)
Pages generated today : 80.568
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.877.605