Poster: T4Twisterweet niet zal ik maar een andere dan nemen:p
djjr hoe vaak is jou avatarpoppetje al doodgegaan?
kan de tel niet bijhoude...
oja ontopic:P
Poster: tairip
Klopt het dat het aantal posts niet mee veranderd in de lijst ik sta al eeuwen op 975!
Wou 't ff checken! En onder mijn avatar staat 1011.
Poster: PatrickBeuken
Mee eens. F*ck off met die postcounters...
Posts in de late leeuw zijn al niet meer bij te houden. Het jammere is dat de crew gewoon zelf meewerkt aan het flamen, maar het niet op prijs stelt als er ergens geflamed wordt.
EDIT: zoals je ziet zijn bijna al mijn posts wel eens gewijzigd door mijzelf... hier kunnen genoeg mensen een voorbeeld aan nemen
Mee eens. F*ck off met die postcounters...
Posts in de late leeuw zijn al niet meer bij te houden. Het jammere is dat de crew gewoon zelf meewerkt aan het flamen, maar het niet op prijs stelt als er ergens geflamed wordt.
EDIT: zoals je ziet zijn bijna al mijn posts wel eens gewijzigd door mijzelf... hier kunnen genoeg mensen een voorbeeld aan nemen
Het zielige gedoe over wie het hoogste in de lijst staat. Verwijder die counters toch gewoon. Wat is het doel ervan? Die counters veroorzaken juist het slowchatten en nutteloze posts plaatsen in serieuze topics, wat neerkomt op verwaarlozing en misbruik van de site.
maar houd deze dan wel gescheiden
Dan weten bezoekers tenminste wie er hier serieus is en dan wordt er ook niet geslowchat en onzin geplaatst in serieuze topics.Dat weten bezoekers nu ook al, door te kijken naar de rode plus achter het woordje 'pro'.
Poster: Jorrit
Dat je commentaar hebt op de crew, OK. Maar doe het als je weet waar je over praat (je zegt dat we voor anderen dus andere regels hanteren dan voor onszelf...).
Zoals Wim duidelijk aangeeft is er hier een sterke scheiding van informatief en gezellig.
In de chattalk forum zul je ons nauwelijks zien modden op zinloze posts, aangezien we er zelf aan meedoen, en het idee van dit forum is juist dat dat moet kunnen.
Als je puur kennis, wijsheid en discipline wil zien, zit je hier gewoon op het verkeerde forum. Op dit forum moet ook sprake zijn van gezelligheid.
In de fora buiten chat talk is het zo dat 'flamen' niet toegestaan wordt, en vaker op gemod wordt, maar ik kan me ook niet veel topic herinneren waarin ik of iemand anders van de crew aan het slowchatten/flamen is.
Als jij vaker last hebt gehad van nutteloze posts in serieuze topics, die niet gemod werden, waarom heb je dan niet op "Report topic" gedrukt? (met deze functie kan je een onderbouwe opmerking naar een forum mod/admin sturen wat je vindt dat er gemod moet worden)
Klopt. Ik wil niet tellen hoe vaak jij dubbelpost in 'serieuze' topics.
Ik ook niet, wel dubbelposten.
EDIT: nu zie ik dat je hierboven weer dubbelpost. Hebben jullie (want jullie zijn allemaal verantwoordelijk voor deze site) die edit-button er dan voor niks opgezet?
Ik merk niks van die scheiding.
Mee eens, maar crew-members blijven een voorbeeldfunctie hebben. Het slechte voorbeeldgeven in de afgescheiden-area zorgt ook voor een navolging van dat voorbeeld van andere members in de area daarbuiten.
Ik ken een heel goed voorbeeld van iemand die dat voorbeeld heeft nageleefd en in heel korte tijd gigantisch veel posts maakte die vrijwel nooit een toegevoegde waarde aan de betreffende topics hadden. Maar het gaat me niet om specifieke personen, het gaat me hier om het beleid.
Vertel me overigens eens het nut van die postcounters.
Poster: JorritZit wat in... ben het er niet helemaal mee eens, maar ik zal de edit-button minder vaak gaan gebruiken.
Dit is meermaals besproken. De conclusie daarvan is dat dubbelposten alleen gemod hoeft te worden wanneer er in de 2e post niets/weinig wordt toegevoegd, is dit in dit geval zo? NEE!
Toch eens op 'Forums' klikken dan, en kijken hoe ons forum ingedeelt is.
Poster: JorritGrappig dan, dat ik nog nooit een PM van je heb gehad, waarin je mij wijst op een fout. (nee ik ben geen bot, ik ben ook een mens)
Waaruit maar jij op dat ik een voorstander ben van die postcounter? Dat de crew allemaal hetzelfde beleid en regels uitdragen en vertegenwoordigen, wil nog niet zeggen dat we het allemaal precies hetzelfde doen als we het zelf opnieuw mochten inrichten.
Grappig dan, dat ik nog nooit een PM van je heb gehad, waarin je mij wijst op een fout. (nee ik ben geen bot, ik ben ook een mens)
Naar anderen wijzen is makkelijk he, Jorrit. Maar daarmee dwaal je af van de argumenten.
Lezen is lastig he, Patrick. Als je leest zie je dat ik hier letterlijk mijn fout toegeef, maar me afvraag waarom jij me er niet op wijst, als je het zo vaak opvalt.
(enneh, naar anderen wijzen... ben je daar niet ook een klein beetje mee bezig? Als ik jou verhalen zo lees over hoe de crew het wel niet verkeerd doet met een voorbeeld functie zijn, denk ik dat er nog iemand is die aan het wijzen is...)
Goed, ik ga er verder geen woorden meer aan vuil maken, ik moet morgen vroeg op.
De crew maakt de regels. Ik ga er van uit dat ik hen dus niet op hun eigen regels hoef te wijzen.
[edit:] nu echt slapen! :P