Poster: _Ivan_Door het openen van topics zoals deze stimuleer je denk ik dat wel... dus dat is vind ik niet zo handig....
Poster: Jorrit
Ik denk dat je er toch vanuit mag gaan dat er genoeg members zijn die deze verleiding kunnen weerstaan, spammen om hoger in de randing te komen is nogal kinderachtig als je het mij vraagt.
Poster: ScottB
Ik wil wel ff zeggen dat sinds een tijdje het net lijkt of het steeds meer om het zoveel mogelijk posten gaat dan het uitwisselen van info over Dj-en en Dj-stuff. Ik hoop dat dit een tijdelijke rage is
Poster: Jorrit
Ik denk dat je er toch vanuit mag gaan dat er genoeg members zijn die deze verleiding kunnen weerstaan, spammen om hoger in de randing te komen is nogal kinderachtig als je het mij vraagt.
Poster: _Ivan_
mijn idee.... maar ik zie gewoon bijvoorbeeld dat mensen gewoon allemaal topics afgaan van al 3 maanden oud... daar 1 regeltje neerzetten en dan weer op die submit knop rammen....
Poster: Laidback
Inhoud Inhoud Inhoud Inhoud Inhoud Inhoud Inhoud Inhoud Inhoud Inhoud Inhoud Inhoud Inhoud Inhoud Inhoud Inhoud Inhoud Inhoud Inhoud Inhoud Inhoud Inhoud Inhoud Inhoud Inhoud Inhoud Inhoud Inhoud Inhoud Inhoud
ZO.. een post met Inhoud :P
Behulpzaam Behulpzaam Behulpzaam Behulpzaam Behulpzaam Behulpzaam Behulpzaam Behulpzaam Behulpzaam Behulpzaam Behulpzaam Behulpzaam Behulpzaam Behulpzaam Behulpzaam Behulpzaam Behulpzaam Behulpzaam
Die OOK nog is behulpzaam is :p
20ste, maar ik denk dat ik snel ingehaald ga worden omdat er nog al wat spamhoeren rondsurfen hier.
Poster: _Ivan_
Als jullie de top 10 nou eens een goodie geven:P
Door het openen van topics zoals deze stimuleer je denk ik dat wel... dus dat is vind ik niet zo handig....
En nu dit... Wat denk je, dat goodies aan de top10 geven spam niet stimuleert?
Poster: Nvie
Ooit stond ik boven wim, en ooit zal ik er weer staan
Poster: Nvie
Ooit stond ik boven wim, en ooit zal ik er weer staan
Poster: W.i.M
Doe geen beloftes die je niet kunt waarmaken
Poster: PatrickBeuken
SPAMVIE PRESENTEERD TOEKOMSTPLAN
Aldus SpamVie.
:P