De Beste Mixtapes/livesets..
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Shai_lesh    posted on 15-09-2006 21:52
Hallo,
Ik moet binnenkort draaien op een verjaardag van een goede vriendin van me, maar ik wil zelf natuurlijk niet heletijd achter de spelers staan, maar gewoon een paar goeie mixtapes opzetten zodat ik zelf ook kan genieten.
Daarom mijn vraag kunnen jullie hier de links droppe van de beste producties die hier gedropt zijn..
lengte maakt niet echt uit..

Alvast bedankt,

What do you think about De Beste Mixtapes/livesets.. ??

Vote :   
Lead    posted on 15-09-2006 21:55
Eh... wat al op het forum gepost is kun je vinden in dit forum Winking my eye
Let the BASS be louder
_Ivan_    posted on 15-09-2006 21:56
Waarom zet je zelf niet wat in elkaarHappy, laughing?
Feel&.Celebrate.Life!
gethigh    posted on 15-09-2006 22:32
ik weet niet of het jouw stijl is, maar het beste setje dat ik ooit gehoord heb is dit

steve lawler @ club home budapest 18-11-2005
robbert    posted on 16-09-2006 01:01
Ik ben laatst naar een feest geweest waar don diablo draaide en ik moet zeggen dat hij echt een lekkere set draaide. Heel gevarieerd en perfect gemixt. Ik heb in 2 uur tijd geen foutje kunnen ontdekken!
Jorrit    posted on 16-09-2006 10:18
Poster: Shai_lesh
Hallo,
Ik moet binnenkort draaien op een verjaardag van een goede vriendin van me, maar ik wil zelf natuurlijk niet heletijd achter de spelers staan, maar gewoon een paar goeie mixtapes opzetten zodat ik zelf ook kan genieten.
Daarom mijn vraag kunnen jullie hier de links droppe van de beste producties die hier gedropt zijn..
lengte maakt niet echt uit..

Alvast bedankt,

Je zou ook de productions forums kunnen proberen, en daar wat leuke setjes in jou stijl downloaden. Als een link verlopen is kan je de maker ook nog eens persoonlijk PM'en, is het niet geweldig :P

This is an old Topic

No new postings for 6.950 days.
 Post CommentThat would be 231.7 months
or a whopping 19 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

236 Users online: 39 Guests (197 Unknown)
Pages generated today : 45.295
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.697.307