Ik verkoop deze mixer, omdat ik naar iets compacters toe wil, ik ga mijn kamer binnenkort een beetje verbouwden ik heb gewoon iets meer ruimte nodig, (en stiekem lonk de djm 800 ook wel heel erg

)dus mijn dj booth wordt ingekort.
De kenner kennen deze mixer wel, hij is in 1 woord ook echt super :D
Even wat specs:
100 mm faders (ALPS)
Cross fader (alps K fader) met curve adjustement
2 filters (high pass , low pass met keuze uit notch en band)
3 band eq, met frequentie regelaar voor de Mid hierdoor kun je iets meer nadruk leggen op het mid hoog of het mid laag
Send en return
Booth , master 1 en master 2 uitgang. (waarvan 1 digital uitgang)
Op ieder kanaal kan een draaitafel een cd speler, en een line apparaat, totaal dus 12 ingangen
Dsp effecten
2 microfoon ingangen.
2 koptelfoon uitgangen.
Alles werkt nog uitstekend en voelt nog goed aan.
De minpuntjes van mijn mixer :
Er zitten 2 krasjes op, en je kunt zien dat de mixer bij de vorige eigenaar in een flightcase heeft gezeten. De bass pot op kanaal vier staat iets of wat schuin, denk als je handig ben met een schroevendraaier dat je hem zo recht zet. (maar ja dat ben ik dus niet

)
De pluspunten:
Geluid klinkt echt super!
100 mm faders, mixt wel erg fijn
filters, zijn leuke dingen mee te doen.
Modulair opgebouwd. (makkelijker in onderhoud)
Alles voelt echt heel degelijk aan.
Denk dat een mixer als deze nog jaren en jaren meegaat aangezien er nog geen piepje of kraakje inzit, niet in de faders nog in de eq
Mijn vraag prijs, heb ik niet echt specifiek, nieuw kosten het apparaat wel een best duit. Maar ik ben nu 2
e eigenaar. Dus ik zou zeggen, doe een bod, maar ik heb absoluut geen haast ermee, dus boden van kaliber 2 euro en een zak kauwgom ballen mag je van mij achter wegen laten

Hoor het graag van jullie ,
Groeten Dirk
Foto’s