Poster: Exavize
Ik zou voor de denon gaan.
ik heb hem zaterdag getest en die pioneer, leuk spul draait goed!
marum..... jammer dat alles een beetje van kunstof is (plastic)
en als je naar de denon kijkt, mooi alles van metaal, ( hoe je het dan ook mag noemen.
ik heb hem zaterdag getest en die pioneer, leuk spul draait goed!
marum..... jammer dat alles een beetje van kunstof is (plastic)
en als je naar de denon kijkt, mooi alles van metaal, ( hoe je het dan ook mag noemen.
En ik denk dat je zeker in dit soort topics je meer moet praten over wat jij ervan vind qua speler, dan hoe hij eruit ziet...
Poster: Jorrit
Als de speler nou echt beter gaat presteren of betrouwbaarder is doordat het van 'metaal' is, oke, maar dat blijkt dus niet het geval te zijn.
Poster: _Ivan_
Je beoordeeld hem nu op z'n uiterlijk wat ook wel belangrijk is (persoonlijke voorkeur) maar het gaat tenslotte om de functies en de technische kanten van een speler en daar ga je niet op in. En ik denk dat je zeker in dit soort topics je meer moet praten over wat jij ervan vind qua speler, dan hoe hij eruit ziet... want iedereen heeft gewoon een persoonlijke voorkeur.
Poster: DeafDJ
maar het is hun niet echt gelukt.
Pak een cdj800 en geef er een tik op aan de zijkant. Iedereen zal het met me eens zijn dat het apparaat zo hol klinkt als de pest en dat het wel heel erg overeen komt met het gevoel van vroeger toen je je jip en janneke broodtrommel vast had. De 800 is namelijk gewoon een broodtrommel op dat gebied.
Zo vreemd is het niet dat er dan wel eens een keer een bugje in wil sluipen
veel belangrijker is is dat je de gebruiker in staat stelt de bug op te lossen door een software update de deur uit te doen.
En of het een domme zet was van Pioneer om niet gewoon met software updates te werken weet ik ook niet; tenslotte hebben heel wat mensen de mk2 gekocht en is het vanuit een commercieel standpunt vele interessanter om een nieuw model te lanceren dan gratis updates uit te delen.
Poster Reind
Zo vreemd is het niet dat er dan wel eens een keer een bugje in wil sluipen, veel belangrijker is is dat je de gebruiker in staat stelt de bug op te lossen door een software update de deur uit te doen. Das namelijk nog altijd vriendelijker voor de portomonee van de gebruiker dan een MKII te releasen
Kom dat verhaal over reverse echt nergens tegen op de Denon Forums. Als het een standaard bug zou zijn, dan zou er toch wel over geklaagd worden (zoals cue slipage). (edit: net gevonden en het schijnt met een bepaalde knoppen combinatie te gebeuren die je niet snel gebruikt)
Maar ook al zou ik dan die bug een keer tegen komen dan is het voor mij nog geen ramp aangezien ik hem vooral thuis gebruik.
Ik zou er flink pissig van worden als ik aan het opnemen was en het ging net zo lekker...
Dan nog is het bij mij nog steeds geen ramp, ligt er maar aan hoe je opneemt; in 1 keer alles achter elkaar of in deeltjes.
Ik kan ook nog steeds niet geloven dat het een standaard bug is. In ieder geval niet 1 die vaak voorkomt Waarom zie ik de mensen niet klagen op dat forum? Kan het niet zjin dat het in die specifieke speler zat?
Poster: MaxM
Ik kan ook nog steeds niet geloven dat het een standaard bug is.
Dan heet het niet echt een live mix meer, daar niet van.
Dat weet ik.... alsof alle mix-albums van dj's uitkomen allemaal live zijn, nee, integendeel.
nee, het knopje er naast zit er namelijk redelijk ver vanaf.
Misschien heeft Jorrit grote handen en drukte hij per ongeluk zelf op het knopje ernaast... zou net zo goed kunnen. Het is mij nog nooit gebeurd en ik heb er al heel wat uren mee gedraaid.
Poster: MaxM
@ Frisbee: kun je wat van die nadelen van het stilzetten van de platter geven?
Poster: Winston
de MK2 had geen bugs. Zelfde geld voor de CDJ-800.
mix jij op dit niveau dan? breng jij mix albums uit? maak jij nooit live mixes?
Waarom gebruik je eigenlijk nog een cd speler in plaats van ableton oid.? (die DJ Mixes waar jij het net over hebt worden vaak gewoon met PC's gedaan)
Poster: Frisbee
Het break effect werkt niet meer. Als je op play/pauze drukt begint i meteen te 'stutteren' zodat je een cue punt kunt zoeken. Het instellen van een cue punt is veel lastiger.
Poster: Winston
De MK2 en MK3 zijn ook verbeterd voor wat betreft hardware. Het ging niet alleen om bugs in software. En de MK2 had geen bugs. Zelfde geld voor de CDJ-800.
Poster: Huta
hey mensen bedankt voor jullie advies de pioneer 800mk2 is in aanschaf.
dus binnekort lekker draaien op mooie goeie digitaltables