aangezien de dn-s een prima (draaiend) jogwheel heeft.
ik vind dat de denon beter is (bewegende platter, meer opties)
alleen heb je op de 800 scratch en bewegend platter
Poster: Jorrit
zelfde verhaal, met de platter. Meer opties, tsja, tis kwantiteit of kwaliteit. Ik hou er nooit zo van als mn cue point wegloopt, of de speler in reverse schiet als ik de jog-mode verandert (en ja, dat is me overkomen tijdens een klus).
Ehm, als je er van uit gaat dat de DN-S een draaitafel zou moeten simuleren: het correctiegedrag heeft niet veel van doen met dat van een draaitafel.
zelfde verhaal, met de platter. Meer opties, tsja, tis kwantiteit of kwaliteit. Ik hou er nooit zo van als mn cue point wegloopt, of de speler in reverse schiet als ik de jog-mode verandert (en ja, dat is me overkomen tijdens een klus).
Hmm, dan moet ik Pioneer toch eens wat harder schoppen, ze hebben namelijk geen bewegend platter op mijn 800 gezet...
(cue-en rond 0:00:00 bv). Het zijn kleine dingetjes die je makkelijk kunt omzeilen zonder dat de functionaliteit afneemt.
Ehm, als je er van uit gaat dat de DN-S een draaitafel zou moeten simuleren: het correctiegedrag heeft niet veel van doen met dat van een draaitafel.
Voor 800 euro verwacht ik een speler waarbij ik m'n draai gedrag niet hoef aan te passen omdat de speler het anders niet trekt. Als ik wil scratchen op de eerste beat, moet dat dus gewoon kunnen.
Ik noem dit ook geen klein dingetje, ik noem dit gewoon een domme fout!
Cue point loopt niet weg in continous mode. Verder kunnen ze de update niet blijven uitstellen (er is inmiddels een beta versie) dus dat probleem is zo verholpen. Verder heb ik nog nooit gelezen over dat reserve verhaal.
En wat bedoel je precies met de kwaliteit van de Denon en Pioneer? Als het cue-point verhaal echt het enige is, betekent dat dan dat wanneer de update er is je wel voor Denon zou gaan? Waarschijnlijk niet, maar dan zou ik graag willen horen waarom.
9 van de 10 keer heb je er niet eens last van. Je hebt maar een paar tiende van een seconde stilte nodig tussen het begin van de track en de eerste beat om er al niets meer van te merken...
Poster: soundcollector
persoonlijk zou ik voor de dns 3500 gaan of anders een cdj 200 ipv 800 waarom?
ik vind dat de denon beter is (bewegende platter, meer opties) en de cdj is knal dezelfde als de 800 alleen heb je op de 800 scratch en bewegend platter
mja moet jij weten
gr
En die ene keer van de 10 dan? Net een moment waar je de beat er met een scratch in wil gooien? Moet je dan maar weer je draaistijl veranderen omdat een (nota bene) 800 euro dure speler jou draaistijl niet toelaat?
Hoeveel mensen scratchen hun platen erin? Ik ken er niet zoveel. Bovendien kun je ook scratchen met de 2e beat. Dan doe je daarna nog maar een scratch om hem die ene tel terug te leggen.
Bovendien kun je ook scratchen met de 2e beat. Dan doe je daarna nog maar een scratch om hem die ene tel terug te leggen.
Dan moet ik ook mn draaistijl aanpassen omdat de Pio 'het niet toelaat'.
Het Cue-slip verhaal is één die binnenkort is opgelost.
Punt 2, op een setje CDJ-1000's en een DJM-800/600 kan je als het goed is even veel of meer als met de DN-S3500's icm. een Denon mixert. (Effecten, sampling, scratching, looping, wave-display etc...)
er zijn nog al wat 800's mk2 die na enige tijd geen enkele cd meer inlezen , we hebben er een aantal van verkocht maar die zijn voor 90% allemaal al retour geweest naar de importeur bij de cdj1000mk3 is er t zelfde probleem
er zijn nog al wat 800's mk2 die na enige tijd geen enkele cd meer inlezen , we hebben er een aantal van verkocht maar die zijn voor 90% allemaal al retour geweest naar de importeur bij de cdj1000mk3 is er t zelfde probleem