nou
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Exavize    posted on 11-09-2006 22:41
Wat denken jullie? zal de platen speler over 10 jaar nog zien in clubs?
als ik het zo hoor draaien steets meer mensen met cd's!
ik draai liever old scool (platen:P)
maar ben toch van plan nieuwe cd spelers te gaan halen omdat het verekte handig is:P

Gr Timo

What do you think about nou ??

Vote :   

Camino    posted on 12-09-2006 01:00
Je bent een vrij nieuwe lid hier, dus misschien heb je nog niet echt kennis met de search functie gemaakt :p probeer eens een search te doen op "vinyl cd," dan vind je heel wat threads over dit onderwerk, onderandere deze. Probeer in de toekomst ook je titels aan te passen zodat je gelijk kan zien waar de thread over gaat. Groeten, Deaf

SLOTJE?
_Ivan_    posted on 12-09-2006 07:22
Probeer altijd even de SEARCH voordat je een nieuw topic opentHappy, laughing
Er lopen momenteel al een aantal topics over jou vraag, slotje lijkt me verstandig. Ow nog 1 opmerking de titel van je topic is niet echt aantrekkelijk

Feel&.Celebrate.Life!
Illusion    posted on 12-09-2006 22:45
nou ik ben anders ook net op vinyl overgestapt hoor... en idd er is een search butten... maar dit is iets wat de moderators en admins moete zeggenWinking my eye:p
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
lrfist    posted on 13-09-2006 09:59
vinyl still rules.
bij vinyl heb je minder kwaliteitsverlies, omdat de golven rond zijn... digitaal worden ze altijd (hoe minuscul dan ook) altijd vervormd Winking my eye
Lead    posted on 13-09-2006 10:30
Hier gaan we verder, daar staat ook een reply van mij.

Deze thread wordt gesloten omdat er over het onderwerp al genoeg topics lopen op dit forum....
En vanwege de manier waarop deze topic is geopend: Titel is niet omschrijvend en er wordt een statement gemaakt zonder onderbouwing.

Let the BASS be louder

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

179 Users online: 33 Guests (146 Unknown)
Pages generated today : 55.081
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.962.373