hey mensen ik zoek het naam van een reggaeton track die chuckie draaide op "blended on the beach" party. er is een liveset ervan, dit reggaeton nummer komt na het nummer "Me & U" van Cassie........wie o wie??
What do you think about reggaeton track uit liveset van chuckie! ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Sorry heb geprobeerd blended beach te downloaden misschien kan je me toevoegen op msn en me het nummer sturen zodat ik een set rijker ben en ik jou misschien kan helpen met het vinden ervan!! Groetjes
ik denk dat dit geen bestaand nummer is want hij scratched zelf heel veel er doorheen misschien heb ik het fout maar ik denk dat het een latin beat is waar hij doorheen scratched. voeg ff toe en stuur me even die set als je dat wilt. dj_jhg@hotmail.com
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 6.951 days. Post CommentThat would be 231.7 months or a whopping 19 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...