Poster: the-melody
Omdat die dat niet nodig hebben
Niet helemaal waar, de MKI heeft geloof ik wat firmware upgrades gehad voordat de MKII gereleased werd.
Maar ik ben blij dat Pioneer er ook eindelijk voor heeft gekozen om hun CDJ1000 te voorzien van de mogelijkheid tot software upgraden. Feit is namelijk dat vandaag de dag de R&D veel sneller gaat en er dus ook wel eens een foutje in kan sluipen, das menselijk en aangezien het nog steeds mensen zijn die de CDJ's ontwerpen bestaat de kans dat er wat mis gaat.
Technics bijvoorbeeld zegt gewoon doodleuk, je koopt maar een nieuwe SLDZ als je geen last meer wil hebben van het beroerde scratch geluid. Vind ik persoonlijk nogal van de pot af gerukt aan de ene kant, aan de andere kant probeer je een product ook voordat je het koopt dus het zal ergens in het midden liggen.
Welke van de 2 beter is? Denon qua features en Pioneer qua degelijkheid (oliegedempte loopwerk vind ik nog steeds het mooiste/beste loopwerk ooit voor dj toepassingen). Aan welke van de 2 een gebruiker het zwaarste tilt is persoonlijk. Ik mis echter Numark in het rijtje, met hun CDX, HDX, CDN95 horen hun ook gewoon in het rijtje Denon en Pioneer thuis.
Poster: Day-One
Als denon beter was dan Pioneer hadden alle (grote) clubs denon...zou tiesto op denons draaien wow..ik zie het helemaal voorme!!! Hahahahahaha ooh en chuckie helemaal...Feiten en voorliefde voor een merk is hier duidelijk de issue 
&
Poster: ramses
omdat ze meestal gesponserd zijn !
Even afgezien van het feit welke beter is, het zal die jongens een worst zijn.... ze worden gesponsord dus om daar nou een welles/nietes verhaal op te gaan baseren?
Tiesto heeft ook een tijdje de DJM600 er uit getyft en een Xone:92 gebruikt en die heeft ie WEL moeten betalen.
Pioneer is ook niet vies van product placement en dat hoort gewoon bij een groot merk, ik zou het pas raar gaan vinden als men het NIET deed. Ik kan je wel een lijstje geven hoor van mensen die op een lijstje bij Pioneer staan als dj's die ze graag voorzien van hun gear behoeftes.
Ik zit nog steeds te wachten op de dag dat Jeroen mij een keer belt met de mededeling dat ie even een setje CDJ1000's en een DJM800 komt brengen maar dat zal wel bij een eeuwige droom blijven

Daarnaast zijn er genoeg Denons te vinden in clubs, ik ben de oude DN2000F meer tegen gekomen dan me lief was. Maar of ik een DN-S3500 of een CDJ1000 voor mijn neus krijg in een club zal me echt een rotzorg zijn want beide spelers zijn goed en valt meeeeeeeeeeeeeer dan prima op te draaien.
BTW...de DN-X1500 is de enige van denon wat ik zou kunnen kopen top ding, maar dan heb ik het over 1 product van pioneer.
Hmmmm we verschillen echt van mening, ik vind het namelijk bij lange na niet het beste product van Denon net als ik de DJM500/600 niet de meest indrukwekkende producten van Pioneer vind. Gelukkig hebben we meer merken dan die 2 dus er is keuze zat op mixer gebied