Denon is beter dan Pioneer (5/9)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Denon    posted on 10-09-2006 18:26
Denon is beter dan Pioneer.... dat vind ik niet, dat is zo

What do you think about Denon is beter dan Pioneer ??

Vote :   

Jorrit    posted on 10-09-2006 23:25
Poster: DJMichel
Wat een triest kereltje.

Ja, die Wim ook altijd weer he?! Winking my eye
Laidback    posted on 10-09-2006 23:34

(CLICKABLE)

Day-One    posted on 10-09-2006 23:34
Als denon beter was dan Pioneer hadden alle (grote) clubs denon...zou tiesto op denons draaien wow..ik zie het helemaal voorme!!! Hahahahahaha ooh en chuckie helemaal...Feiten en voorliefde voor een merk is hier duidelijk de issue Thumbs Up

BTW...de DN-X1500 is de enige van denon wat ik zou kunnen kopen top ding, maar dan heb ik het over 1 product van pioneer.
User edit by Day-One on 10-09-2006 @ 23:37:09 (53%)
PatrickBeuken    posted on 10-09-2006 23:52
Poster: Laidback
Nou mensen.
Stel je voor.. Je bent verkoper..
je hebt een 100% Hardcore Pioneer Fanaat voor je!
en jij wil em ervan overtuigen dat Denon beter is... (en Vice versa)

Hoe pak JIJ het aan ?

(de kennis van de klant is Vrij hoog.. maar die van jou ligt net even 10% hoger Winking my eye je bent nou een maal de verkoper)

dus reply zo.. > eerst het merk dat jij wil verkopen en dan de Fanaat die je voor je hebt..

Voorbeeld>
Pioneer V.S. Denon..
^Je verkoopt Pioneer aan een denon Fanaat^

(OF) Denon V.S. Pioneer ..
^ Je verkoopt Denon aan een Pioneer fanaat^
en dan je text...!

Try it out! :D

Een goede verkoper probeert de klant niet te overtuigen, maar verkoopt de klant dat waarnaar de klant op zoek is.
Les 1 verkopen: luister naar wat de klant wil. Begin niet meteen een advies te geven. Als je weet wat de klant wil en je luistert daarnaar, dan kun je hem heel makkelijk iets verkopen.
Reind    posted on 11-09-2006 00:17
Poster: the-melody
Omdat die dat niet nodig hebben

Niet helemaal waar, de MKI heeft geloof ik wat firmware upgrades gehad voordat de MKII gereleased werd.

Maar ik ben blij dat Pioneer er ook eindelijk voor heeft gekozen om hun CDJ1000 te voorzien van de mogelijkheid tot software upgraden. Feit is namelijk dat vandaag de dag de R&D veel sneller gaat en er dus ook wel eens een foutje in kan sluipen, das menselijk en aangezien het nog steeds mensen zijn die de CDJ's ontwerpen bestaat de kans dat er wat mis gaat.

Technics bijvoorbeeld zegt gewoon doodleuk, je koopt maar een nieuwe SLDZ als je geen last meer wil hebben van het beroerde scratch geluid. Vind ik persoonlijk nogal van de pot af gerukt aan de ene kant, aan de andere kant probeer je een product ook voordat je het koopt dus het zal ergens in het midden liggen.

Welke van de 2 beter is? Denon qua features en Pioneer qua degelijkheid (oliegedempte loopwerk vind ik nog steeds het mooiste/beste loopwerk ooit voor dj toepassingen). Aan welke van de 2 een gebruiker het zwaarste tilt is persoonlijk. Ik mis echter Numark in het rijtje, met hun CDX, HDX, CDN95 horen hun ook gewoon in het rijtje Denon en Pioneer thuis.

Poster: Day-One
Als denon beter was dan Pioneer hadden alle (grote) clubs denon...zou tiesto op denons draaien wow..ik zie het helemaal voorme!!! Hahahahahaha ooh en chuckie helemaal...Feiten en voorliefde voor een merk is hier duidelijk de issue Thumbs Up

&

Poster: ramses

omdat ze meestal gesponserd zijn !

Even afgezien van het feit welke beter is, het zal die jongens een worst zijn.... ze worden gesponsord dus om daar nou een welles/nietes verhaal op te gaan baseren?

Tiesto heeft ook een tijdje de DJM600 er uit getyft en een Xone:92 gebruikt en die heeft ie WEL moeten betalen.

Pioneer is ook niet vies van product placement en dat hoort gewoon bij een groot merk, ik zou het pas raar gaan vinden als men het NIET deed. Ik kan je wel een lijstje geven hoor van mensen die op een lijstje bij Pioneer staan als dj's die ze graag voorzien van hun gear behoeftes.

Ik zit nog steeds te wachten op de dag dat Jeroen mij een keer belt met de mededeling dat ie even een setje CDJ1000's en een DJM800 komt brengen maar dat zal wel bij een eeuwige droom blijven Winking my eye

Daarnaast zijn er genoeg Denons te vinden in clubs, ik ben de oude DN2000F meer tegen gekomen dan me lief was. Maar of ik een DN-S3500 of een CDJ1000 voor mijn neus krijg in een club zal me echt een rotzorg zijn want beide spelers zijn goed en valt meeeeeeeeeeeeeer dan prima op te draaien.

BTW...de DN-X1500 is de enige van denon wat ik zou kunnen kopen top ding, maar dan heb ik het over 1 product van pioneer.

Hmmmm we verschillen echt van mening, ik vind het namelijk bij lange na niet het beste product van Denon net als ik de DJM500/600 niet de meest indrukwekkende producten van Pioneer vind. Gelukkig hebben we meer merken dan die 2 dus er is keuze zat op mixer gebied Winking my eye
User edit by Reind on 11-09-2006 @ 00:28:16 (100%)
Laidback    posted on 11-09-2006 01:01
ZO DAN WOW
tijd teveel ofsow ? :P  hahaha
Reind    posted on 11-09-2006 03:22
Ik weet niet hoe lang jij doet over het tikken van een stukje tekst maar ik heb het zo gedaan in ieder geval. Daarnaast is de discussie al zo vaak voorbij gekomen dat ik over de tekst zelf al niet eens meer na hoef te denken. Winking my eye

Voorbeeld>
Pioneer V.S. Denon..
^Je verkoopt Pioneer aan een denon Fanaat^

(OF) Denon V.S. Pioneer ..
^ Je verkoopt Denon aan een Pioneer fanaat^
en dan je text...!

Try it out! :D

Gewoon zeggen wat je er zelf van vind en de persoon dan zelf laten beslissen, als die persoon jouw goedbedoelde advies in de wind wil slaan is dat prima.... des te harder kun je hem uitlachen wanneer ie terug komt en er achter is gekomen dat ie helemaal de verkeerde keuze heeft gemaakt.

"ik zei het je toch, eigenwijsje" is iets wat ik al vaak genoeg tegen mensen heb geroepen toen ze bijvoorbeeld een DJX700 aan schaften en na 2,5 maand kwamen klagen dat de faders het niet meer zo best deden.

Poster: W.i.M

Weet je hoe moeilijk het is om een discotheek te vinden op google waar denon spelers staan.... Ik kon ze niet vinden in ieder geval.

Mwah valt wel mee hoor. Winking my eye (en nu niet weer aankomen dat ik loop te spammen, ik heb een plaatje voor je gevonden Winking my eye )
User edit by Reind on 11-09-2006 @ 03:33:56 (100%)
_Ivan_    posted on 11-09-2006 07:26
sjesus dat ik zo in de zeik ben genomen zeg:P... maar wat voor test hebben jullie dan gedaaanWOW?
Feel&.Celebrate.Life!
Huta    posted on 11-09-2006 10:04
mensen waar gaat deze discussie over iedereen heeft ze eigen feeling als je al van begin af aan met pioneer draait wil je niks anders mee en is de rest kut draait als iemand met denon begint, zelfde verhaal. Ik draaide vroeger veel met pioneer heb nu al tijdje denon en het bevalt me ook wel ik draai in clubs meestal met pioneer maar thuis toch de denon waarom toch de prijs je moet het maar hebben 1300 voor de nieuwe series (mk3).
maar ik ga naast me denons zeker een setje mk3 aanschaffen.

ik denk dat deze shit gewoon geclosed moet worden want de meeste zijn toch voor pioneer including me. maar snap dat in andere mensen hun OGEN denon beter is.
_Ivan_    posted on 11-09-2006 15:08
 Denon is beter dan Pioneer(1)+ Member Zone1.000109Today 10:04
                                                                                  ^ Zoveel views:O
Feel&.Celebrate.Life!
Laidback    posted on 11-09-2006 17:07
dat zijn Inderdaad een hele hoop Views voor een paar dagen!
schijnt dat het als een bom is ingeslagen dus!

Good Job W.I.M :D

and remember >

User edit by Laidback on 11-09-2006 @ 17:09:39 (100%)
_Ivan_    posted on 11-09-2006 17:17
dat zijn Inderdaad een hele hoop Views voor een paar dagen!

Paar dagenWOW? 1/2 dagen bedoel je:P

Feel&.Celebrate.Life!
User edit by _Ivan_ on 11-09-2006 @ 17:21:42 (17%)
gethigh    posted on 11-09-2006 17:32
Poster: Reind
Mwah valt wel mee hoor. Winking my eye (en nu niet weer aankomen dat ik loop te spammen, ik heb een plaatje voor je gevonden Winking my eye )

hah nice ze hebben daar niet 1 pioneer apparaat staan Winking my eye

XONE 92 
TECHNICS
DENON

PIONEER
_Ivan_    posted on 11-09-2006 17:54
Poster: gethigh

hah nice ze hebben daar niet 1 pioneer apparaat staan Winking my eye

verschrikkelijk toch?:P
Feel&.Celebrate.Life!
Vibemaster-D    posted on 11-09-2006 18:14
ik was net van plan om morgen m'n CDJ800mk2 op te halen log ik even in zie je ineens zo'n topic toen kreeg ik het wel effe warm ja
DJMichel    posted on 11-09-2006 18:18
Best wel dom dat ik er ben ingestonken :P Ik had niet alleen het forum niet goed doorgelezen, ik had ook al kunnen weten dat ze in de rodenburg geen denon's hebben staan :P
W.i.M    posted on 11-09-2006 18:22
Poster: DJMichel
Best wel dom dat ik er ben ingestonken :P Ik had niet alleen het forum niet goed doorgelezen, ik had ook al kunnen weten dat ze in de rodenburg geen denon's hebben staan :P

Volgens bronnen hebben ze in De Rodenburgs sinds kort Denons of mijn bron moet het mis hebben
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
U-Vinyl    posted on 11-09-2006 18:29
Beter, goed, slechter, het is allemaal subjectief!

Pioneer is lekker toch beter!
DJ_Inspiration    posted on 11-09-2006 18:50
Beter vind ik Pioneer helemaal niet! Alleen makkelijker.
Denon kan heel makkelijk tippen aan Pioneer hoor.

Hier in België wordt in de verhuur en in de meeste discotheken nog steeds Denon gebruikt omdat ze er tevreden van zijn. En dan praat ik over een dubbelaar en niet over de enkele players. Ikzelf heb DN-S3000's en ben er super tevreden van. Maar ik draai ook altijd graag op een Pioneer. Ik heb eigenlijk niet echt een voorkeur maar deze beide merken hebben voor mij een gedeelde nummer 1 plaats met Numark op nummer 2. Dit is mijn mening over Denon vs. Pioneer.

Maar weet je waar ik niet tegen kan? Mensen die zeggen dat Denon slecht is, terwijl ze nog nooit erop gedraaid hebben, of misschien zelfs nog nooit één van kortbij hebben gezien! Hier op DJ-Resource is dat zo erg niet, maar ik ken helaas ook mensen die gewoon achter de Pioneer-hype aanlopen en zeggen dat Pioneer heilig is en ook nog eens zeggen dat Denon slecht is terwijl ze niet weten waarover ze spreken.
Nvie    posted on 11-09-2006 19:55
Poster: W.i.M

Volgens bronnen hebben ze in De Rodenburgs sinds kort Denons of mijn bron moet het mis hebben

Wie zijn je bronnen dan?
W.i.M    posted on 11-09-2006 20:31
jij toch ?
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
Nvie    posted on 11-09-2006 21:00

_Ivan_    posted on 11-09-2006 21:02
whahaha:P
Feel&.Celebrate.Life!
Dj_Fantasy    posted on 11-09-2006 21:19
Poster: Nvie

Wijsheid komt met de jarenWinking my eye telt niet voor Nvie denk ik haha:p Hij zit al aan de fase van AlzheimerWinking my eye Haha:p
dj2dj.nl
Thomz    posted on 11-09-2006 21:31
Je hebt ons prachtig in de zak genomen   KLASSE
User edit by Thomz on 11-09-2006 @ 21:35:52 (2%)

Imagedump

Downloads

Links

Deejays

Overview

170 Users online: 20 Guests (150 Unknown)
Pages generated today : 57.977
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.794.492

DJResource

About & Contact Us

Privacy Policy
2001 © 2025Terms of Use