Poster: Denon
Tuurlijk, geloof de sprookjes maar...
Als je al 3 versies nodig hebt om een goed product te maken ........
Poster: gethighhoe oud ben je? 5 ofzo?
idd.... je opent een topic met een zinloos doel.... pioneer of denon dat is gewoon persoonlijk.... je doet uitspraken die nergens op gebaseerd zijn.. get a life dude!
Poster: the-melody
Als je al een stuk of 4update's nodig hebt om een goed product te maken. Gozer leer accepteren dat iedereen anders werkt en gear koopt naar zijn/haar smaak. Enigste wat ik kan ondervinden is dat denon onoverzichtelijk is en veel(soms nutteloze) dingen toevoegt. Kwalitatief zijn ze even goed.
En wat doet mijn leeftijd hier nu toe, al zou ik 88 zijn.
Ik moet hierbij opmerken dat er toch een klein verschilletje is met een software update of een compleet nieuwe Mk kopen.
En wat doet mijn leeftijd hier nu toe, al zou ik 88 zijn.
Poster: Ferre
vertel nou eens welke spelers je allemaal al hebt vastgehad
Het contrast tussen mijn kennis en de meeste van de users hier is daarom niet gering.
Ik denk dat ik ouder ben dan de meeste hier gezien de zeer ruime ervaring in de dj wereld en de kennis die ik in de loop der jaren hebt opgebouwd.
Het contrast tussen mijn kennis en de meeste van de users hier is daarom niet gering.
Poster: Ferre
leg dan uit wat je hebt gepresteerd, waar je de kennis hebt opgedaan, onderbouw u feiten enzovoorts...
Een mening moet je onderbouwen een feit niet.
Een mening moet je onderbouwen een feit niet.
feit (het ~, ~en) 1 gebeurtenis of omstandigheid waarvan de werkelijkheid vaststaat => feitelijkheid, waarheid
Poster: Dj_FantasyLolz:p Echt wel grappige post's hiere:p ma om welke test ging dit dan ook precies??