Prijs DJ Huren (3/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

thomaz    posted on 09-09-2006 23:11
ALs je jullie wilt huren, hoeveel moeten ze jou dan betalen??

Ik heb een paar maanden terug DJ gear gekocht, nou wil ik gaan draaien. Maar ik weet niet hoeveel ik moet vragen als ze mij willen huren.

mazzel thomaz

What do you think about Prijs DJ Huren ??

Vote :   

djmamo    posted on 08-01-2008 20:31
ik verdien als dj goed, maar ben ook van mening dat het geld niet de dj maakt, maar een goede dj wel het geld maakt. voor zich zelf en de club eigenaar of organisatie.
www.moonentertainment.nl
woxa    posted on 08-01-2008 23:45
als ik moet draaien (meestal drive in) ga ik nie onder de 100€ voor kleine feestjes(dus 1set boxen en 2 fourbars)
en iets grotere feesten ga ik niet onder de 175€ den heb ik 2set boxen mee en 2 fourbars en 2-4scans

maar ik vind persoonlijk als je deftig materiaal hebt en je kunt er mee werken moet je zeker niet onder de 100€ vragen
er zijn veel mensen die dit veel geld vinden maar eenmaal dat je rekent hoeveel uren je er mee bezig bent dan ga je zien dat dit niet veel is

daarom minstens 100€ en dat is dan nog voor kennisen mensen die ik nie ken minstens 150€

maja das mijn mening
MissSalem    posted on 09-01-2008 07:30
Ik denk dat je je prijs moet durven vragen om serieus genomen te worden. Let wel, je zult wel moeten handelen naar die prijs!
Niet vergeten dat er altijd iets in je zakken moet terechtkomen voor verdere aankopen van cd's of platen. Ben van mening dat het niet altijd uit eigen zak moet komen...
djpeckman    posted on 09-01-2008 11:38
Voor mij maakt het niet echt uit wat ik verdien het is mischien wel leuk om er veel voor te krijgen maar het geeft gewoon een goed gevoel als ik voor veel mensen sta te draaien en dan is er allteid nog de kick die het geeft en geloof mij dat je op dat moment niet aan het geld denkt.

het is natuurlijk niet zo dat ik gratis sta te draaien de vraag is allteid aan de programeur wat het budget is en dan komen we er meestal wel uit.

Voor mij word de boeking geregeld door me vader die heeft veel contacten lopen dus vaak weet ik van te voren ook niet wat ik ga verdienen en daar heb ik ook niet echt veel behoeften aan. elke keer is het weer een verassing maar tijdens mijn set denk ik daar echt niet aan.

1 ding is zeker het voelt goed en verdiend ook lekker.
Tizio    posted on 09-01-2008 12:20
Poster: woxa
daarom minstens 100€ en dat is dan nog voor kennisen mensen die ik nie ken minstens 150€

maja das mijn mening

Deze prijs hou ik meestal ook aan, als je meer vraagt is de kans groter dat er naar een concurrent gegaan wordt. (Rotterdam, grote stad Winking my eye ) Ben bezig met een redelijk deftige set, 2 fourbars 2400 watt rms boxen (behringer, maar de pro serie) en snel komen er wat cdj 400's bij. En ook nog wel een setje scans...

M'n eerste keer draaien met deze boxen, zonder enige ervaring en de muziek was al aanwezig ving ik daar €200 euro voor, en dat zonder licht. Was wel een goed begin :D
User edit by Tizio on 09-01-2008 @ 12:24:21 (39%)
one-eye    posted on 15-01-2008 16:06
ik heb geen vaste prijs maar k doe feesten >500 man 1e uur gratis en ligt erana wat se ervoor geven kleinere feetsen rond de 50 euro excl geluid incl geluid 70 euro ong
soundcollector    posted on 15-01-2008 16:09
Werk jezelf op... Vraag niet zoveel in begin, hierdoor krijg je vele kansen om te gaan draaien... Met de tijd kan je meer gaan vragen (ligt aan je skills en wat je meebrengt om te draaien).

Je kan het huur van het materiaal en jij als dj zelf appart aanrekenne, zodat men weet waarom je een bepaalde hoeveeleheid vraagt.

gr
DJADMIN    posted on 15-01-2008 16:10
Poster: Tizio

Deze prijs hou ik meestal ook aan, als je meer vraagt is de kans groter dat er naar een concurrent gegaan wordt. (Rotterdam, grote stad Winking my eye ) Ben bezig met een redelijk deftige set, 2 fourbars 2400 watt rms boxen (behringer, maar de pro serie) en snel komen er wat cdj 400's bij. En ook nog wel een setje scans...

M'n eerste keer draaien met deze boxen, zonder enige ervaring en de muziek was al aanwezig ving ik daar €200 euro voor, en dat zonder licht. Was wel een goed begin :D

dan heb je t niet slecht gedaan :D
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
simsoft    posted on 15-01-2008 16:21
ik draai al jaar gratisch , and i like it
MissSalem    posted on 15-01-2008 16:21
Poster: simsoft
ik draai al jaar gratisch , and i like it

Omdat het voor niets is? :p
simsoft    posted on 15-01-2008 16:26
 omdat ik veel voor jeugdbewegingen draai , en zelf in ene actief ben .
en verjaardagsfeestjes , dan draai ik voor niets als men cadeautje:D
patrick-allen    posted on 15-01-2008 17:53
Wat te drinken en lekkere wijven en ik ben tevreden.

(geintje)

Ik draai Lowbudget dus max €150 per avond
DrezZ    posted on 15-01-2008 21:54
hele avond : als resident in mn clubs : 200
op feestjes zonder materiaal 150-200
feestjes met materiaal : 250
MissSalem    posted on 15-01-2008 21:57
Poster: DrezZ
hele avond : als resident in mn clubs : 200
op feestjes zonder materiaal 150-200
feestjes met materiaal : 250

Dit vind ik echt nog wel redelijk. Happy, laughing

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

394 Users online: 291 Guests (103 Unknown)
Pages generated today : 45.294
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.738.685