Poster: soundcollector
ja deaf dj ik vind het ook wel erg veel, hier waar ik woon heb je een hoop trussen, 8 mac 250's 4 martin scanners strobo's een dj --> heel veel geluid en decor en mensen die alles besturen--> een hele fuif installatie voor te draain voor een 1000 personen voor 650 euro
en het is echt een adembenemende installatie hoor
Poster: Tomazos
begin eerst maar eens gratis, ......
....ik heb liever dat ze mij wat minder betalen en er een leuke avond van hebben, dan een grot pak geld aan mij betalen, ik 'verkloot' het en ze vragen je nooit meer
Poster: Sampagne
Dan moet je het niet verkloten natuurlijk hahaha
Poster: Illusion
Als Vinyl Hardstyle Dj = 150 tot 175 euro per uur
Ik vraag steeds aan de mensen wat het budget is, en pas hier mijn drive dan aan. des te meer budget, des te meer materiaal.
maw:
discobar + 8 par = 125€ (huurprijs) --> dit is tevens de standaardset
tel hierbij 50€ op en je hebt nog 4 scans, strobo, rookmachine erbij.
ikzelf hou altijd minstens 50€ aan een avondje draaien over, maar ben hierover ook eerlijk met de klant. de prijs ligt hoger dan een jb-systems dj die draait voor 75€ ganse avond, alles in.. maar de kwaliteit is dan meestal een pak minder. Dus dat is dan ook een garantie die ik hun geef, professioneel materiaal en kwaliteit gegarandeerd.
Poster: Bastian
Vraag jij zoveel? Heb je dan al aardige referentie's of niet?
Ik vraag nu ong. 40 euro per uur als house dj zijnde, heb al een paar mooie boekingen gehad maar nog niet echt grote, is dit dan een goede prijs?
Poster: soundcollector
ja deaf dj ik vind het ook wel erg veel, hier waar ik woon heb je een hoop trussen, 8 mac 250's 4 martin scanners strobo's een dj --> heel veel geluid en decor en mensen die alles besturen--> een hele fuif installatie voor te draain voor een 1000 personen voor 650 euro
en het is echt een adembenemende installatie hoor
Poster: mrwhoopie
Mensen nemen je ook meer serieus als je een deftige (lees hoge) prijs hebt,maar je moet dan wel navenand waar leveren.
Thomaz,
Hoeveel je kunt vragen hangt af van de kwaliteit die je kunt leveren. Dit natuurlijk wel even in verhouding tot de opdracht. Een tiesto is te duur voor een schoolfeestje en een "slaapkamer-dj" past waarschijnlijk ook niet op Sensation.
Zorg voor een legale verzameling aan muziek.
Verder is het als je drive-in gaat doen belangrijk het belasting technisch correct te doen. De meeste organisaties die een feestje geven doen een aangifte bij de belasting dus moet jij dat ook doen.
@MissSalem: geen presentjes voor vrienden of bekende bedingen. Mijn ervaring is dat dit al snel tot "chantage" door die bekende gaat worden en waar stop je.......
Voor grotere feesten krijg je meestal als dj een aantal vrijkaarten.
Poster: cross-overThomaz,
Hoeveel je kunt vragen hangt af van de kwaliteit die je kunt leveren. Dit natuurlijk wel even in verhouding tot de opdracht. Een tiesto is te duur voor een schoolfeestje en een "slaapkamer-dj" past waarschijnlijk ook niet op Sensation.
Zorg voor een legale verzameling aan muziek.
Verder is het als je drive-in gaat doen belangrijk het belasting technisch correct te doen. De meeste organisaties die een feestje geven doen een aangifte bij de belasting dus moet jij dat ook doen.
@MissSalem: geen presentjes voor vrienden of bekende bedingen. Mijn ervaring is dat dit al snel tot "chantage" door die bekende gaat worden en waar stop je.......
Poster: cross-over@MissSalem: geen presentjes voor vrienden of bekende bedingen. Mijn ervaring is dat dit al snel tot "chantage" door die bekende gaat worden en waar stop je.......
Ik vraag nu 50 euro...en heb al een paar feestjes achter de rug
Poster: cross-over