roland mc 909
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

freakstyler    posted on 09-09-2006 12:12
iemand ervaring met de mc 909 sampling groovebox? ga hem namelijk morgen kopen. wat ik vooral afvraag of ie makkelijk in bediening is, heb op dit moment een mc 303 maar valt weinig mee te vergelijken volgens mij. heb je ook functies die lijken op die van een mpc? heb ik namelijk ook 1 gehad. en kun je er echt een goeie productie mee maken aangezien de sample functie (volstouwen dat ding)? en wat ik me afvraag: voor remixes, kun je de waves  van de vocals dan aanpassen, stukjes knippen enzo? ben er wel zeker van dat ik hem ga halen. mijn besluit staat alvast, maar wou nog wat directe informatie. thnkz 

What do you think about roland mc 909 ??

Vote :   

BillyArd    posted on 22-09-2006 15:18
2 freakstyler, eigenlijk weet je geheel niet wat het apparaat kan begrijp ik !
zou je je niet eerst beter inlezen over de machine voordat je zo,n smak geld uitgeeft !
MC 808 niets voor je ?
daarbij zou ik sowieso voor de MPC`s gaan ipv de rolands !
Die hebben absoluut een ``dikkere swing``
freakstyler    posted on 25-09-2006 20:52
ik heb al eens een mpc gehad, maar ben meer tevreden met me mc 909. ik wist in 3 dagen hoe het ding zo'n beetje in elkaar zat, en bij een mpc deed ik er 1,5 jaar over en ik kwam er nog niet uit. de mc 909 heeft ook meer functies. het is echt een vet ding en ik ben blij dat ik hem gekocht heb. jij zult nu wel denken: what the f*ck, een mc 909 beter dan een mpcConfused? ja, toch wel.

This is an old Topic

No new postings for 6.923 days.
 Post CommentThat would be 230.8 months
or a whopping 19 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

162 Users online: 105 Guests (57 Unknown)
Pages generated today : 119.377
Most visitors online this month : 591
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.466.155