What do you think about [M] U-Vinyl Rough - demo ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ik weet niet waarom er een {T} staat in de titelbalk. Ik kan me bedenken dat het gaat om een track, dit is echter niet correct! Het is namelijk een mix.
Outwork feat. Mr. Gee - Elektro Wally Lopez, Rene Amesz, Peter Gerdelblom - strike me down South Central feat. Nova Capser - Diamonds Dimitrie Siliakus - Wow Gregor Salto - Viajar Roman Flugel - Geht's noch (Steve Angelo remix) Trophy Twins - Dutty Rhythm Stylophonic - Baby Beat Box Fred Pellichero - Pop Avalon Paul T - Can i get some
Ik weet niet waarom er een {T} staat in de titelbalk. Ik kan me bedenken dat het gaat om een track, dit is echter niet correct! Het is namelijk een mix.
Tsja, als je het zelf niet doet, doet een moderator het, en die begrijpen ook niet altijd in een oog opslag wat het nou precies is...
Sorry dude, maar je opname is zo dramatisch slecht dat ik niet kan horen of de beats nu dubbel of goed klinken. Geen mening van mij dus, ik hoop dat je dit kunt verbeteren.
Thanks! Wellicht klinkt deze soundcheck beter. Ik wacht op reacties of het i.i.g. een beetje aan te horen is, indien ja, zal ik snel een betere demo uploaden.
No new postings for 6.955 days. Post CommentThat would be 231.8 months or a whopping 19.1 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.