ik ben nog 1 site vergeten... het is ook wel een webshop maar toch... hard to find records, je kan bijna alle platen voorbeluisteren (een minuut en half lang) het is niet echt lang, maar meestal hoor je wel op 1:30 of de plaat goed zit of niet.
ik ga mij aan de policy houden en de link er niet bijzetten
ik kijk vooral op decks.de en in de platenwinkel (wally's groove world) soms zijn ze daar zelfs eerder dan op decks, en this toch plezanter om daar vinyl te luisteren dan mp3 samples op je pc.
dance-tunes, dancegrooves en soms nog even de illigale weg(titel lijkt me leuk downloaden klinkt ie goed illigale versie weg, legale versie zoek ik op).
connecties bij de discotheek waar ik draai, de andere resident(draait met veel bekende shows/drive in shows) kan aan hele nieuwe tracks komen, die nog niet uit zijn of hier ook nooit uitkomen.
ik luister vaak naar goede Dance muziek podcasts.. zitten altijd wel goede tracks tussen. + kijk ik ook graag rond op beatport.. vind ik makelijk zoeken en luisteren.
This is an old Topic
No new postings for 6.809 days. Post CommentThat would be 227 months or a whopping 18.7 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.