[M] EclipX - Lets JUMP!!! <= CHECK
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

EclipX    posted on 06-09-2006 14:11
Nou, was ik weer een tijdje geleden bij mijn vriend, die een dj set heeft, en heb ik een jump mix gemaakt van 60 minuten.

Mag ik jullie nu vriendelijk vragen, voor het eens te beluisteren & dan te zeggen, wat je ervan vond?

Onthou, dat het een hele tijd geleden is dat ik nog eens gemixt hebt

http://www.deno.be/eclipx/EclipX_-_Lets_Fucking_Jump.mp3

What do you think about [M] EclipX - Lets JUMP!!! <= CHECK ??

Vote :   

the-melody    posted on 06-09-2006 14:19
ff luisteren

• 1ste overgang is goed, niks op aan te merken buiten dat ik hem wat te hoog gepitcht vindt waardoor hij niet goed klinktWinking my eye(ik ga per overgang me post editen zoals ik op msn doe)
  • 2de overgang is ook goedHappy, laughing(het lijkt wel of je de smaak terug te pakken hebt)
  • 3de is ook mooi gedaan, vocals op die andere plaat heel mooi gedaan:d
  • 4de was ook goed, mooi gebeatmatcht enkel vind ik hem er niet zo echt op passen met die belletjesWinking my eye
  • 5de niks op aan te merken, zoals de 3de dusWinking my eye
  • 6de vindt ik weer wat minder, die plaat klinkt presies niet op die andere...
  • 7de was niks op aan te merkenHappy, laughing
  • 8ste was die 1ne plaat van the lord wat te zware bassHappy, laughing
verdere commentaar: idd dat beatmatchen zitten kleine foutjes in en op die bass van verschillende platen ook(heb ik ook soms last vanWinking my eye) Succes verder!
User edit by the-melody on 06-09-2006 @ 14:52:40 (100%)
EclipX    posted on 06-09-2006 14:33
hehe thx, ik vind het wel een goeie mix eigenlijk, ik ben wss zondag nog eens op msn, want heb thuis was internet problemen Happy, laughing
Ferre    posted on 06-09-2006 14:49
1e overgang van Magic Melody naar de kiekensoep klinkt wel redelijk, persoonlijk had ik het vocaltje van magic melody langer willen horen in kiekensoep en ni zo uitfaden met magic melody

2e overgang van kiekensoep naar het 3e lieke klopt niet, de beats lopen niet juist

3e overgang is dan weer ietsje beter

4e overgang van Love naar het volgende : zelfde als 3e overgang , redelijk goed gedaan

5e overgang naar mark With a k : goed gedaan, niets op aan te merken

6e van mark with a k naar volgende : zelfde als 3e , redelijk maar ook weer niet 100%

voor de rest commentarieer ik de ganse mix :
meeste overgangen zijn niet 100% , jump is niet mijn muziekstijl maar toch had ik het iets sneller gemixt gezien, en je moet nog wat aan je beatmatch enzo werken
_ruud_    posted on 06-09-2006 17:48
heb je toevallig ook een playlist of zou je die mishcien willen maken zitten wel leuke nummers in Winking my eye
CDJ800MK2 - DJM800 - CDJ800MK2
EclipX    posted on 07-09-2006 11:07
Ja bedankt Happy, laughing, het is ook een hele tijd geleden dat ik nog gemixt heb, omdat ik momenteel thuis geen materiaal meer heb staan, dus het was de eerste keer in een paar maand tijd ongeveer, dat ik nog gemixt heb, en vind het best wel goed, voor in zo'n lange tijd he.

Een playlist heb ik niet meer, maar als je zegt, op welke minuut je zit, kan ik de naam wel geven, zit ergens in me hoofd Happy, laughing
emre90    posted on 07-09-2006 17:02
Wat is die lied bij ongever 9:30 en die ene bij 41:20. en btw, ik vind het wel een goeie mix maar ok ik ben ook een beginner dus ik vind het wel goed en dit is omdat ik vind dat je de overgange niet echt hoort(de meeste dan)
User edit by emre90 on 07-09-2006 @ 17:05:51 (69%)

This is an old Topic

No new postings for 6.959 days.
 Post CommentThat would be 232 months
or a whopping 19.1 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

249 Users online: 39 Guests (210 Unknown)
Pages generated today : 54.363
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.706.375