Had een vragje.. Ik zoek een programma waar ik makkelijk loops mee kan afspelen op mijn laptop. (die zit aangesloten op mijn mixer) Iemand tips hier voor?
What do you think about DJ software vraag ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Die ben ik nu al even aan het gebruiken en dat werkt te gek. Er zit een soort automatische beatmatch principe in. Als je je loops goed knipt dan kun je ze zo in een playende sequence plakken en uittrekken.... gaat automatisch goed.
Tevens heeft dit programma een live mode waardoor je live met loops kunt spelen. Junkie XL gebruikt dit programme bijvoorbeeld voor zijn live optreden.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.