Nou laat ik eens een reviewtje schrijven over deze koptelefoon. Ik heb hem nu zo'n ruim 2 maanden dus ik kan er nu wel een aardig oordeel over vellen.
Voor vele die twijfelen hiermee mischien een overtuigend reviewtje en je kan concluderen dat het een
beauty is.
Daar kan ik heel kort over zijn:
- Een draad(1,5 meter gekruld en 3 meter uitgestrekt)
- Een koptelefoon
- Een tasje (wel mooi dingetje

)
Vele kennen dus de Sony's die snel afbreken op gevoelige plekken en het zwakke plastic, is dat bij deze koptelefoon ook? (ik hoop het niet), de verkoper zei dat die aardig wat pioneers en sony had verkocht en er toch regelmatig 1 moest terugsturen door het afbreken van allerlei plastic meganisme en vertelde dat die dat nog niet 1 keer bij de technics had.
Maar het is natuurlijk ook hoe je met het beestje omgaat en het niet altijd als excuus kan zijn dat de koptelefoon zwak is, dus soms even bij jezelf kijken.
Nou dat is natuurlijk persoonlijk, maar ik vind het een prachtbeestje, alles voelt stevig aan en absoluut niet gammel, de hoofdband zit fijn op je hoofd en na een paar weekjes draaien begint die ook minder stug te worden wat weer een voordeel is voor je oren. (afgeknelde oren is namelijk niet om over naar huis te schrijven)
Zoals ik zonet aangaf is het een heerlijke koptelefoon op je hoofd, het is geen ligt dingetje zoals de senheiser, je merkt echt dat je een groot ding op je kop heb zitten wat ik wel fijn vind.
Ook een voordeel is de draad die je zonder enige moeite uit de koptelefoon kan draaien en desnoods als die kapot is binnen
no-time kan vervangen, daarnaast komt het krulsnoer nooit in de knoop wat wel zo fijn is natuurlijk.
Daar heb ik 1 woord voor; Levensgevaarlijk. Dit ding kan ontsettend hard zonder enige vorm van overdrijving! Maar wat heb je nou aan een koptelefoon die zo hard gaat maar dan beroerd gaat klinke? Tja, ik weet het niet maar de Technics blijft wel goed klinke

. De bass is fijn aangedikt, niet te veel maar gewoon super fijn. Daarnaast is de demping gewoon erg goed. Oftewel het is een koptelefoon van een toch erg hoge klassen die tussen het rijtje hoort van pioneer HDJ-1000, sony MDR-V700 en ik durf het bijna niet te zeggen; De senheiser HD-25, maar ik vind dat persoonlijk wel zo
Nou wat kost die, ik heb hem zelf voor €180 euro gekocht, wil het toch online doen dan is die 8 van de 10 keer goedkoper, €170 euro ongeveer.
Eindoordeel (cijfers tussen 0 en 10)
Gebruiksgemak: 8.5
Bouw Kwaliteit: 8.5
Geluidskwaliteit: 9.5
Looks: 9 (is persoonlijk)
Prijs/kwaliteits verhouding: 9
Heb je soms meer vragen kan je die natuurlijk altijd stellen