[TK] Budget Draaitafels/Mixer voor Beginners
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Camino    posted on 31-08-2006 12:00
Ik verkoop mijn trouwe Skytec Belt-drives om naar SuperOEM's over te stappen. Ik heb er 2 van, de 3010 en de 3020. Ze zijn allebij precies de zelfde draaitafels, ik heb geen idee waarom ze verschillende namen hebben. Hier is de link naar de pagina over deze draaitafels. Voor foto's, kijk naar mijn DJ booths. De draaitafels zelf zijn zgan geen krasjes of andere schade. Je krijft er van mij 2 stanton naalden bij (beter dan de standaard audiotechnica gevallen die er standaard op zitten) en 2 technics slipmats. Stofkapjes heb ik wel, al zijn ze beschadigd.

Nieuwprijs is 140 euro per stuk, 15 euro voor de slipmats, en 40 euro per stuk voor de naalden, in totaal dus 375 euro.

Ik verkoop ze voor 90 euro per stuk, of 170 voor de set. Maak er 200 van en ik geef je nog een XXL Powersound TMX7744 mixer erbij, waarvan dat de crossfader het helaas niet meer doet en hij soms lastig doet als je hem vervoerd.

Kortom; heb je een erg klein budget, en wil je thuis gewoon een setje die doet wat het hoort te doen, is dit misschien iets voor jou.

Ik woon in Leiderdorp, vlak naast leiden, maar kan de set ook tegen een kleine vergoeding overal in Zuid Holland of Brussel bezorgen. Aan versturen doe ik niet.

What do you think about [TK] Budget Draaitafels/Mixer voor Beginners ??

Vote :   

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

242 Users online: 46 Guests (196 Unknown)
Pages generated today : 75.530
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.727.542