Werk Aangeboden/Gezocht
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Camino    posted on 31-08-2006 10:33
Vanwege mijn verhuizing naar Brussel in eind september ben ik zelf gestopt met drive-in feesten te organizeren. Maar, het lijkt me wel leuk om nog wat werk te hebben in de maand september, en ook in brussel wanneer ik mezelf daar vestig. Ik heb hier wat rondgekeken op de site, maar ben nog niks tegengekomen van aanbiedingen, en daarom leek het me een goed idee om er een thread over te beginnen, waar werkgevers en werknemers met elkaar contact op kunnen nemen. Vul hier dus het formulier in:

WERK AANGEBODEN

Organisator:
Naam feest:
Ervaring gewenst:
Materiaal gewenst:
Andere eisen/opmerkingen:
Email:

WERK GEZOCHT

Naam:
Leeftijd:
Locatie/Vervoer:
Beschikbaar op:
Materiaal:
Ervaring:
Andere opmerkingen:
Email:

Gelieve alleen het formulier invullen, geen andere posts - zo kunnen we het een beetje overzichtelijk houden. Indien je denkt dat er nog andere dingen op het formulier horen te staan dat er nog niet op staan, laat het me dan via PM weten.
User edit by Camino on 31-08-2006 @ 10:52:59 (16%)

What do you think about Werk Aangeboden/Gezocht ??

Vote :   

Camino    posted on 31-08-2006 10:46
WERK GEZOCHT

Naam: DeafDJ (Kjeld)
Leeftijd: 18
Locatie/Vervoer: Tot eind september 2006 regio Leiden, Zuid Holland, daarna Brussel
Beschikbaar op: Vraag via E-Mail
Materiaal: DJ set (2 x CDJ800, Draaitafels, Beat4 Mixer, Kaoss Pad 2), en wat basis-verlichting
Ervaring: Enkele tientallen drive-in feesten voor verschillende leeftijdsgroepen, varierend van ca 30 - 1000 personen op diverse locaties, zoals het Kurhaus (Scheveningen), Pieterskerk (Leiden), Atrium/Sporthal/Cafetaria van de American School of the Hague, het Deijlercentrum (Wassenaar), en nog vele andere. Ook in een paar discotheken, waaronder:
- Tex-Saloon (Kos stad, Griekenland)
- Fashion Club (Kos stad, Griekenland)
- nLotus (Kreta, Griekenland)
- Alexandro's (Kreta, Griekenland)
- Sorrentos (Kreta, Griekenland)
- Boujies (London, UK)

Andere opmerkingen: Ik draai zelf liefst house, maar heb ook veel ervaring met urban en trance. Voor het hardere werk kan je best nog even doorzoeken. Ik heb in Leiden een zeer goede verstandhouding met de WB Elektron, dus om materiaal in te huren kan dat snel en goedkoop via mij. Ook heb ik een redelijke kennis van DMX Verlichting; heb zelf al sets van 8 movingheads bediend. Nog vragen? Contacteer mij dan via Email.

Email: <mail> deafdj@gmail.com </mail>

@ admin/mods de code voor email was toch < mail > bla@bla.bla < / mail > ?
User edit by Camino on 31-08-2006 @ 10:50:47 (12%)
Mod edit by Lead on 31-08-2006 23:10 (4%)

This is an old Topic

No new postings for 6.831 days.
 Post CommentThat would be 227.7 months
or a whopping 18.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

116 Users online: 13 Guests (103 Unknown)
Pages generated today : 3.144
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.811.603