Joomla Installatie-probleem
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Dj_Fantasy    posted on 29-08-2006 20:54
Hooi,

Ik heb een probleem met Joomla webbuilder.. Ik heb het pakket gedownload alleen krijg ik hem niet geinstalleerd..Overal staat PHP..ook bij INSTALL!!
WIE WEET RAAD??

dj2dj.nl

What do you think about Joomla Installatie-probleem ??

Vote :   

W.i.M    posted on 29-08-2006 20:55
index.php

intikken in de url ?
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
Dj_Fantasy    posted on 29-08-2006 21:01
nee INSTALL.php maar hoe ik kan deze niet openen want hij weet niet met welk programma dit te openen,,
dj2dj.nl
W.i.M    posted on 29-08-2006 21:03
Intikken in de url, als voorbeeld :

////www.djresource.eu/install.php
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
Nvie    posted on 29-08-2006 21:04
Je moet het gehele pakket uploaden. Daarna ga je naar www.jouwhost.nl/installation. de rest wijst zich vanzelf.
Lead    posted on 30-08-2006 07:51
En als je browser nog steeds de file niet op start heb je misschien een MS server. Die draait dan geen PHP maar ASP.

Iedere server waar PHP op is geinstalleerd zou direct die file moeten opstarten.
Let the BASS be louder
Blast    posted on 30-08-2006 12:53
misschien is dit het zelfde wat lead zegt maar kweet niet zeker.

Je moet t idd eerst uploaden en vanuit daar kan je de hele installatie doen. Mocht tie t dan nog steeds niet doen dan ondersteunt die server GEEN php en heb je nix aan dat pakket.

Is de server waar je site op draait van je provider?? Of van een iets/iemand anders?

Dj_Fantasy    posted on 30-08-2006 13:32
Ik heb er nu ene van mijn provider, maar ook 1 van een gratis host.. Misschien dat het daar ook lukt??
dj2dj.nl
Reemz    posted on 30-08-2006 13:39
Vaak wordt op gratis providers geen PHP ondersteund en heb je dus niets aan Joomla.

Het is beter om een .nl .com .be of wat dan ook aan te vragen met hosting.

Tip: http://www.djhosting.nl/ ondersteund ook PHP wellicht dat je daar je domein met hosting kan aanvragen.
User edit by Reemz on 30-08-2006 @ 13:43:48 (72%)
the-melody    posted on 30-08-2006 13:45
Poster: Phenix
Vaak wordt op gratis providers geen PHP ondersteund en heb je dus niets aan Joomla.

Tip: http://www.djhosting.nl/ ondersteund ook PHP wellicht dat je daar je domein met hosting kan aanvragen.
 Inderdaad, en dan ben je ook van al die problemen verlost en zal je site er ook profi'er overkomen
Blast    posted on 30-08-2006 16:02
Poster: Phenix

Tip: http://www.djhosting.nl/ ondersteund ook PHP wellicht dat je daar je domein met hosting kan aanvragen.

jep das waar.
Gratis hostings en (bijna) alle providers ondersteunen GEEN php.
Dj_Fantasy    posted on 30-08-2006 22:52
Sorry dan denk ik dat ik maar een ander programma ga zoeken dat dan HTML codeert ipv PHP.. Weet iemand misschien zo een progje, buiten dreamweaver en NVU (liefst opensource en free)..
dj2dj.nl
Reemz    posted on 31-08-2006 11:27
Ik zou zeggen ga naar www.google.com en tik de zoekwoorden in "free html editor"  er zijn namelijk tig gratis progjes aanwezig waarmee je een site kan bouwen.

This is an old Topic

No new postings for 6.966 days.
 Post CommentThat would be 232.2 months
or a whopping 19.1 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

244 Users online: 38 Guests (206 Unknown)
Pages generated today : 54.124
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.706.136