Poster: DeafDJHoe maak je dan een review van iets dat je niet hebt? Of heb je hem al uitgebreid kunnen testen?
Poster: killerbee
wil niet lullig zijn maar ben jij niet een hoop gebakken lucht.
Poster: Verjicke
Het is een begin en ik heb al naar de winkel geweest om hem te testen.Super!
Poster: rebounce
verijcke jong volgens mij bent ge ne 13 jarige die wanhopig opzoek is naar aandacht en die met de grote jongens wil mee doen en die het serieuse van het ' dj zijn ' niet echt goed ziet. Je ebnt geen ' DJ' omdat je iets probeert te reviewen of een topic hier op resource lanceerd. Bij DJ zijn komt veel meer kijken dan dat je denk.
djresource is om mensen te helpen en te leren van elkaar, niet om gwn een bezigheid te hebben en zo snel mogelijk pro te zijn
Poster: IbiziX
ja hoor heel geloofwaardig, koop hem eens, gebruik hem een half jaartje en schrijf dan een review
en anders, welke winkel?
EDIT: djresource is om mensen te helpen en te leren van elkaar, niet om gwn een bezigheid te hebben en zo snel mogelijk pro te zijn
Poster: Verjicke
@Fantasy Ja dat wil ik doen(tenminste één iemand die het begrijpt)
@IbiziX:Van dat Pro worden begrijp ik niks het is toch niet omdat ik even een reviewtje wil maken op m'n computer voordat ik de mixer koop en eentje nadat ik de mixer onder de knie heb om te vergelijken en als jij denkt dat ik snel wilt Pro dinges worden denk dat dan hé mij geen zorg.
En ik herhaal ik zet die review niet op Resource hoor.
Poster: rebounce
Mixer ?? De JB-systems cd 200 is een table top cdspeler toch ??
Poster: killerbee
wil niet lullig zijn maar ben jij niet een hoop gebakken lucht.