Misterie land:P:P
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

killerbee    posted on 28-08-2006 11:37
Gistere was geschiedenis, vandaag is een geschenk, morgen is een mysterie.

Kortom de vertaling van de Yell of hoe je het wil nomen van misteryland. was een super feestje maar zijn er nog meer geweest. vast wel wat vonden jullie er van.
Ik vonden een goed feestje prophet mochten ze van mij wel op een iets groter podium zetten was een beetje te druk daar in dat hok. en op de Q-dance mochten ze wel wat minder abrupt stoppen. en de pakeer gelegenheid vond beetje jammer ruim een uur gewacht als het niet meer is. lijkt veel gezeik maar valt wel mee op wat ik allemaal positief vond. wat dit feestje tot een super feest heeft gemaakt onder andere de aankleding was heel goed etc etc.
Greats Bee

What do you think about Misterie land:P:P ??

Vote :   

Camino    posted on 28-08-2006 11:39
Zelf was ik er niet, ik zat toen in de ASTA. Volgens mij was Phenix wel gegaan... Viel het nog mee met het weer eigenlijk?

killerbee    posted on 28-08-2006 11:42
Was goed te doen geen druppel gehad. was allen van de voorlopende dagen beetje modderig op de berg maar dat boeit niet had laarzen aan :P:P zo als een boer betaamd.
Lukaz    posted on 28-08-2006 11:44
ook nog bij cocoon geweest??  Tell Me:P
Link
Reemz    posted on 28-08-2006 11:54
Ik was er ook bij.... had al kaartjes gekocht en kreeg vrijdagmiddag een mail van ID-T dat ik op de gastenlijst stond. Lekker optijd....

Ik heb een berg foto's ongeveer 200 die zal ik er vanavond is op gaan zetten...

@Killerbee: Wij stonden 2 uur lang stil op de parkeerplaats, beetje jammer dat ze pas na 2 uur het briljante idee kreegen om de achteruitgang ook maar open te gooien.
killerbee    posted on 28-08-2006 11:57
Jeps maar niet lang hebben volgens mij bart skils gezien maar waren er niet lang al is ditwel wat meer mijn muziek.
killerbee    posted on 28-08-2006 11:59
Poster: Phenix

@Killerbee: Wij stonden 2 uur lang stil op de parkeerplaats, beetje jammer dat ze pas na 2 uur het briljante idee kreegen om de achteruitgang ook maar open te gooien.

Ja mooi was dat wie weet stonden we wel achter je of voor je weet niet meer precies hoelang we er hebben gestaan lag op een gegeven moment heerlijk te slapen :P:P
User edit by killerbee on 28-08-2006 @ 11:59:57 (1%)

This is an old Topic

No new postings for 6.953 days.
 Post CommentThat would be 231.8 months
or a whopping 19 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

177 Users online: 113 Guests (64 Unknown)
Pages generated today : 6.765
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.700.156