Hmmmm vreemd hoor... Ik weet niet, maar aan de omschrijving zou ik inderdaad denken dat het aan InstallShield zou liggen. Ik denk niet dat daar een Windows Update (Hotfix) voor is, maar een keertje Windows updaten lijkt me nooit een overbodige zaak !
Het zou er ook aan kunnen liggen dat de files die je download niet goed (Corrupted File) is, of er is een foutje opgetreden tijdens het downloaden waardoor er bij het uitpakken/installeren iets verkeerd gaat.
Aan je computer zou het niet mogen liggen, InstallShield is er juist voor gebouwd om op iedere computer te draaien...
InstallShield = soort Sledgehamer (cruncher dus, alleen uitgebreider, ook om in register te schrijven.)
Decruncher zit bij je software dus dit is iets wat eigenlijk alleen met een kapotte file, kop van je HDD, rotte CD oid te maken hebben volgens mij, of een foutje in Windhoos... Komt mij erg vreemd voor....
Poster: Wim
het is alleen met installeren via installshield, dat had ik niet goed gelezen...
Hoe installeer je via installshield ?
(misschien een domme vraag..)
hahahahaha...... Dit is een grappige Topic.... hahahaha....
hahaha...5.1 WAT/WELKE 5.1? hoor ik Lead al denken hahahaa....
Maar is wel KUT!!!
Check effe www.software.pagina.nl en daar de forum effe je vraag droppen, er zitten genoeg prikkers die staan te poppelen om je te helpen.
Succes man!
Daar staan wel veel sites.... heb je van die lijst nog bepaalde aanraders ?
(ik raak een beetje de weg kwijt)
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.