Poster: Dj-RK
Ik vind het wel kunnen en als een clip te erg is niet uitzenden dan K*T je de maker het hardst en denk maar niet dat als een clip niet mag worden uitgezonden op bij voorbeeld TmF of MtV dan zijn het heel veel minder koop cijfertjes:P
Dit is wel een beetje kort door de bocht, ik vind het juist van als ik smiddags een leuk videoclipje op tv kan zien. En ik vind ook niet dat de bezwarende videoclips overdag overheersen. Wel denk ik dat het makkelijk te realiseren is OM deze clips gewoon savond's na 10 uur uit te zenden. Ik dacht trouwens ook dat dit al de bedoeling was maar het wordt duidelijk nog niet gedaan.
Ik vind ook dat er clips worden vertoond, die niet geschikt zijn voor jonge kinderen. Ik zou persoonlijk alle 3 de zenders van het net halen en 1 zender maken die alleen 's avonds laat uitzend... ben je van al het gezeur af. Ik vind ook dat er duidelijke regels gemaakt moeten worden. Bijvoorbeeld dat aggresieve teksten of(en) discriminerende teksten niet meer zijn toegestaan. Zoiets kun je dan ook maken voor de videoclips.
Ik ben het trouwens een met greup over the box. Al die tussenstukjes van ruig kijkende jongeren die op straat hangen op stoere fietsen zijn echt te belachelijk voor worden. Jonge kinderen kunnen dit oppakken als stoer/goed om te doen. Zul je zien dat binnenkort iedereen op straat rondhangt. Verder wordt ik sowieso een beetje moe van heel die urban hype. Maar dat is puur persoonlijk.
Poster: greup
ouders bepalen zelf wat hun kinderen zien.
Poster: _Ivan_
Wat vinden jullie van teksten van nummers waar veel in gescheld, gediscrimineerd word?
Te Erotisch:
The Box houdt zelf ookw el rekening mee dat de erotische clips pas in de late uren worden uitgezonden... Dus de mensen kinderen die dit niet horen te zien liggen vaak toch al op bed..
En als jongens en meisjes vanaf 12 jaar dit zien.. So What.. It's Life.. en die
Te veel Agressivieteit..
Kinderen die weten zelf ook wel dat ze met een pistool iemand kunnen vermoorden en dat dat heel erg is en dus doen ze dat niet..
Doen ze dat wel?? dan hadden ze het ook wel gedaan als ze de clips niet hadden gezien..
Zo denk ik erover
Voor de rest moeten de ouders hun kinderen gewoon in de gaten houden..
Als kinderen bepaalde Clips niet mogen zien is dat veel meer aan de Ouders dan aan the Box of anders zenders
Poster: greup"Janneke wordt verkracht door piet.. So what... that's life"........
haha en dat door aanleiding van sexy dansende dames? kom op man.. dat heb ik nog nooit gehoord..Poster: greup
Kinderen op een leeftijd van 8,9,10 jaar weten alleen wat andere ze bij brengt. Ze hebben niet het vermogen om zelf te bepalen of iets goed of fout is. Dat moet je hun leren. En de t.v laat dus duidelijk NIET zien dat een wapen op zak, of grof taalgebruik fout is. Integendeel zelfs.
okej misschien heb ik het mis.. maar ik heb nog niet in het nieuws gezien/gelezen
dat een kind van 8,9,10 jaar iemand heeft dood geschoten met een pistool..
tenzei het het pistool van de vader was.. en ja dan ligt het toch weer bij de ouders..Poster: greup
Alsof alle ouders het zich kunnen permiteren om 1 van bijde thuis op de kinderen te laten passen. In de huidige samenleving zijn er een hele hoop gezinnen waarbij beide ouders moeten werken om rond te komen. Die hebben dus geen tijd om hun kind overdag in de gaten te houden.
misschien niet, daar is een kinderopvang voor.. zijn er kinderen van 8,9 die alleen thuis zijn?
Kan best hoor ik kende ze niet..
Poster: Luka_Z
haha en dat door aanleiding van sexy dansende dames? kom op man.. dat heb ik nog nooit gehoord..
okej misschien heb ik het mis.. maar ik heb nog niet in het nieuws gezien/gelezen
tenzei het het pistool van de vader was.. en ja dan ligt het toch weer bij de ouders..
misschien niet, daar is een kinderopvang voor.. zijn er kinderen van 8,9 die alleen thuis zijn?
Kan best hoor ik kende ze niet..
quote:
Poster: greup "Janneke wordt verkracht door piet.. So what... that's life"........
haha en dat door aanleiding van sexy dansende dames? kom op man.. dat heb ik nog nooit gehoord..
Poster: greup
Kinderen op een leeftijd van 8,9,10 jaar weten alleen wat andere ze bij brengt. Ze hebben niet het vermogen om zelf te bepalen of iets goed of fout is. Dat moet je hun leren. En de t.v laat dus duidelijk NIET zien dat een wapen op zak, of grof taalgebruik fout is. Integendeel zelfs.
tenzei het het pistool van de vader was.. en ja dan ligt het toch weer bij de ouders..