videopinie.nl (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Poll : clips op t.v zijn ongeschikt voor de jeugd

-mee eens
-mee oneens

Voting is only possible for our Members
greup    posted on 27-08-2006 04:00
Ik ben erg benieuwd wat jullie mening is over de huidige videoclips op de nederlands televisie.

Persoonlijk vind ik dat de video's veelste erotisch getint zijn. Ook vind ik het agressiviteits gehalte vaak net iets te hoog liggen.
Opzich denk ik dat een hoop mensen wel snappen over welke clips ik heb.

Ook vind ik sommige songs  + clips zeer ongeschikt om uit te zenden. Zo heb ik een recent voorbeeld van het nummer " smile' waarvan ik de zangeres niet ken. De clip is er 1 waarvan ik hoop dat mijn kindere ze nooit te zien krijgen, en ook de tekst vind ik voor de jonge jeugd  zwaar ongeschikt. Als je hoord wat jongeren tegenwoordig allemaal doen kan ik niet anders concluderen dat t.v daar een grote rol in speeld. Waar zijn die mooie educatieve kinder filmpjes gebleven!

Ook de box ( en daar zal ik mezelf niet populair mee maken) is een zender die ik van mijn buis zou afhalen als ik kinderen heb. De promotie van de hele straat cultuur op die zender is iets wat mij totaal niet zind. Al dat liberale " het moet allemaal maar kunnen in nederland" gaat mij veelste ver. Daarin zijn wij als land in mijn ogen echt totaal doorgeschoten, en dat mag best welleens terug gedrongen worden.

Graag jullie eerlijke mening hierover!

What do you think about videopinie.nl ??

Vote :   

ScottB    posted on 02-09-2006 16:01
Je kunt hierover heel kort zijn. Zolang sex en geweld populair blijven/blijven verkopen zal het er zijn. Als je clips gaat verbieden met sex en geweld of je gaat het later uitzenden dan vind ik ook dat je t-shirts met "Puta Madre" en "2 Times sex a day keeps the docter away" en andere teksten met sex of geweld erop niet meer mag verkopen want dat wordt immers ook door (kleine) kinderen gezien.

This is an old Topic

No new postings for 6.945 days.
 Post CommentThat would be 231.5 months
or a whopping 19 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

426 Users online: 361 Guests (65 Unknown)
Pages generated today : 45.921
Most visitors online this month : 591
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.313.894