Poster: djprozeidie van mij is nog goedkoper
ik denk als je 3 platen bij laat zagen voor de zijkant en achterkant dat je een prachtig gesloten kastje hebt. likje verf erop.
ben je voor 55 wel klaar.
Poster: Didier82
Tip: vraag niet naar een meubel, maar naar de opbergrekken. Daar staattie tussen
Tevens staat dit rack op de website van de Gamma.
Poster: JasperVC
Als je naar gamma belgie gaat staat hij in de folder
Ik ga hem ook halen.
Maar er staat 50€ voor een :s
Klopt dat wel die 29€ die hier staat ?
Poster: LaMalediction
die van mij is nog goedkoper
3 planker voor 35 euro en voor 5 euro verf
Poster: Didier82
Tip: vraag niet naar een meubel, maar naar de opbergrekken. Daar staattie tussen
Tevens staat dit rack op de website van de Gamma.
Poster: fettibamba
Dat is een andere, zou die persoonlijk niet kopen verschillende dingen mis mee ik zou gewoon naar nederland gaan om die van 29 te halen.
Zoo! Even een ENORME kick, want ik vraag me af hoe makkelijk je dit weer uitelkaar kunt krijgen..
Zou je dit ook kunnen gebruiken om mee te nemen naar een feest.. Dat je 'm zeg maar thuis gewoon gebruikt, en als je word ingehuurd 'm uitelkaar haalt en ter plaatse weer in elkaar zet.. Kan dat??
Dan lijkt me dit wel wat!!
Volgens mij was ie laatst in de aanbieding bij de GAMMA..
Poster: DJHildeZoo! Even een ENORME kick, want ik vraag me af hoe makkelijk je dit weer uitelkaar kunt krijgen..
Zou je dit ook kunnen gebruiken om mee te nemen naar een feest.. Dat je 'm zeg maar thuis gewoon gebruikt, en als je word ingehuurd 'm uitelkaar haalt en ter plaatse weer in elkaar zet.. Kan dat??Dan lijkt me dit wel wat!!
Volgens mij was ie laatst in de aanbieding bij de GAMMA..
Ik denk erover, na wat upgraden van m'n gear zelf een mooi meubel te maken :p
Zwart, met zo'n aluminium traanplaten bekleding op het blad met wat opstaande randen aan de achterkant en zijkanten. Met aan de zijkanten afgerondde hoeken. Er zit niks onder behalve aan weerstzijden een kastje van max. 30 cm breed ps. zo kun je er ook nog erg chill onder zitten (altijd lekker als je lang bezig bent. De constructie wordt verstevigd met een stalen profiel. Aan de achterkant komt een led tube onder een U profiel van hout zodat je de lamp niet ziet maar alleen maar het schijnsel op je gear.
Zoiets zal het dus moeten worden, met nog wat voor een setje monitors... :p
@ dat ikea meubel, hij is te smal voor mij xD wil mn cd spelers met flightcase er op kwijt kunnen, met evt. ook ruimte voor een case voor CDJ 1000's en een 12 inch mixer