Poster: DNRhehe... werk je daar 1dag, komt je nieuwe baas binnen. Ziet ie je op dat meubel staan springen, kun je direct je C4 nemen:d
mischien word ik aangenome bij de gamma en dan ga ik het ff teste:P
Poster: DNR
maar als je zegt dat het voor djr is zegt ie waarschijnlijk dat het geen probleem is, of de rekening word naar djr gestuurd.
Poster: djaxx
Ben net even gaan kijken blijkt dat men in de Gamma voor dit produkt 69 euro vraagt?
Ik ben vrij zeker dat ik juist gekenen heb! Het is toch een meubel dat je ook op elkaar kan zetten he?
Was het een aktie toen misschien?
Poster: fettibambaIdd deze is het die ik zag staan. Kan je aub asap een foto posten als ie in elkaar staat?
Ik ben er nu ook een gaan halen en die koste 62 euro, hij is wel een beetje anders als degene hier op de foto bovenaan ik zal is een foto posten van de tafel in een.
Hier staat mijn pakket nog wel niet uitgepakt, op dit moment heb ik de helft in elkaar zitten dit was ook het enige meubel dat de gamma op dit moment heeft van die soort.
Poster: djaxx
Ben net even gaan kijken blijkt dat men in de Gamma voor dit produkt 69 euro vraagt?
Ik ben vrij zeker dat ik juist gekenen heb! Het is toch een meubel dat je ook op elkaar kan zetten he?
Was het een aktie toen misschien?
Ik ga binnenkort ook gewoon naar de houdhandel hoor om men meubel te maken. Lijkt me veel mooier dan het karwei meubel.
Ga er tl's met kleurfilters inbouwen ook
Post wel foto wanneer het klaar is.
Heeft iemand nog tips welk houd ik best kan gebruiken?? het wordt gewoon overschilderd.
Poster: fettibamba
Ik ben ze ook gaan halen en die verkoper in de gamma zij dat je het beste gewoon nieuwe inlegplaten ging halen dan de staandaard te verven omdat je veel te veel verf nodig hebt om die volledig te dekken omdat die verf echt in de platen kruipt en als je gewoon inlegplaten ging halen zou je goedkoper uit zijn.
Poster: JasperVC
Daar begin ik niet direct aan, nieuwe platen kopen, die dan wegsmijten. Verloren geld vind ik. Ik zal ze zo laten he :p
Maar op de gamma site staat €33 als je 2 + 1 koopt. dan betaal je €33 voor een.
Maar als je minder dan 3 koopt (in mijn geval 1) dan komt het op €50, maar dan heb je wel 2 kastjes naast elkaar :p (moeilijk om uit te leggen)
Poster: Twizz
anders doe je net als mij een soort van folie met profiel erop. ik heb nou zeg maar 'nep' traanplaat... ziet er stoer uit hoorr:D