Poster: LauW
Als ik die foto zo bekijk gaat dat niet passen hoor...
het past niet aan een stuk door, maar de plank is niet zo dik als de steunbalken he! de plank is maar 1 tot 1.5 cm dik! het past er goed onder, maar als er een plank bovenzit is het wel lastig pakken op die hoogte.
Poster: PatrickBeuken
Ik heb een opbergrek nodig voor koffers, flightcases, appratuur, enz... Kun je dit fatsoenlijk tot aan het plafond maken en zou het niet gauw omkiepen?
als je hem hoog bouwt zal hij waarschijnlijk ook wel zeer stevig staan. platen kunnen er iig mooi op

wat ben ik toch vreselijk optimistisch over dit kastje. nadelen? ja ieder zijn eigen mening maar: misschien is het wat minder dat het niet designy kijkt, maar wat wil je voor dat geld, en het kan ook juist een voordeel zijn zodat je je eigen creativiteit ook een beetje kan gebruiken

.
Poster: jussied
ik heb dit meubel nu ook een maand of drie en ben er best tevreden over.
goede hoogte,en genoeg opbergplaats.
en net zoals ruud zij je moet ze aan elkaar vastbinden anders gaan ze wiebelen

ligt eraan hoeveel gewicht je er op hebt staan, op de foto kun je zien hoeveel ik er op heb staan, en bij mij wiebelen ze niet, misschien ook wel door het feit dat de linkse tt met de helft op het andere gedeelte staat.(dus met 2 pootjes op de linkse plank, de andere 2 pootjes op de rechtse plank

)