Whopaa
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

King_Vicious    posted on 21-07-2004 10:10

Ik kan natuurlijk nbiet achterblijven met een korte introductie. Ik heb al het nodige gepost maar daar is alles ook mee gezegt.

Mijn echte naam is Pieter Leijten en kom uit Etten-Leur. Ik ken deze site al heel lang en kwam er ook met regelmaat op. Maar onlangs heb ik me toch eens aangemeld (ik ben immers forum verslaafd, clubcharts.nl , new-line.nl, en nog tal van kleine sites). Doordeweeks werk ik voorlopig nog bij KPN in Den Haag, maar ik hoop per 1 september te kunnen beginnen aan een universitaire studie aan de Erasmus. In de weekenden draai ik her en der wat feestjes (praktisch allemaal in de regio).

Thuis ben ik het meeste deel van mijn tijd kwijt aan het luisteren en mixen van muziek. daarbij richt ik me vooral op energieke muziek als trance, hardtrance en hardstyle. Maar om hier in de regio aan de bak te komen is het een noodzaak dat je alles draait. Als ik thuis draai dan is dat op mijn set:

1 Vestax PCV275 (gekocht vanwege de lengte van de faders, de robuuste behuizing en de extreem goede geluidskwaliteit)
2 Technics SL 1200 (hebben zich al meer dan 25 jaar bewezen en zijn vrij te modificeren, dit in tegenstelling tot de OEM)
2 Stanton Discmaster2 (met enorme korting gekocht bij mijn tweede werkegever, Handyman)
2 Pioneer CDJ800 (ik heb altijd 2 CDJ100 gehad die dubbel en dwars hun geld waard waren, de CDJ800 kwamen op mijn pad voor een leuke prijs en kon ze dus niet weerstaan, kwaliteit en plezier garantie zat erbij, verder niet echt een motivatie voor aanschaf)
1 Alesis AirFX (ik wilde een effectenunit voor weinig geld omdat ik dat niet veel ging gebruiken, en de bediening is gewoon wreed)
1 Sony MDR V700 (subliem geluid maar een gigantische klote constructie, wordt binnenkort vervangen door een HDJ1000 of een HD25, even kijken wat me het beste bevalt)

De Pics van deze set zijn  te vinden op: http://groups.msn.com/KingVicious 
Verder ben ik actief op SLSK waar je mijn mixen kan downloaden onder de naam "afterhour_xxxxxx.mp3".

What do you think about Whopaa ??

Vote :   

W.i.M    posted on 21-07-2004 12:38
Hi King_Vicious,

Een erg leuke set om thuis te komen en wat plaatjes te draaien
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
Lead    posted on 21-07-2004 14:52
Hi King_vicious,

welkom natuurlijk :D Toch een mooie introductie zo ?

Hopen dat je het naar je zult blijft hebben hier..... Misschien overbodig om te zeggen, maar als member kun je op deze site ook links toevoegen aan de link-sectie (er staat na registratie bovenaan de pagina een knop om toe te voegen) en je kunt een foto-album aanmaken (gebeurt automatsich als je foto's upload, ook die link verschijn boven aan de pagina in de gallery als je ingelogd bent).

GrTx!
Let the BASS be louder
King_Vicious    posted on 26-07-2004 15:27
Ja ik zag al iets van een pic sectie. Ik zal eens kijken of ik hier straks ook wat spul in kwijt kan.

Groeten!
User edit by King_Vicious on 26-07-2004 @ 15:27:36 (11%)
Lead    posted on 26-07-2004 20:35
Upload images to the Gallery en je eigen album wordt automatisch aangemaakt.
Let the BASS be louder

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

126 Users online: 41 Guests (85 Unknown)
Pages generated today : 3.227
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.867.301