heey allemaal zijn er nog mensen die meedoen aan de dj contest in alcazar a.s. zaterdag
What do you think about dj contest alcazar ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
zeker het is ook leuk werken daar en wat maakt het uit om een keer paar uurtjes voor 10 tot 15 jarige te draaien. overigens begint het daar om 22:00 ook gewoon voor 16+, in een andere zaal
is niks mis mee :P ik liep daar een tijdje geleden ook nog rond :P:P gek he :P alleen nu gaak niet meer ben er nu wel te oud voor geworden maar de keren dat ik ging waren leuk jo maarja
draai je ook bij de 16+ wand dan zal ik je vast nog wel keer tegen komen
ik kom er voorloopig dit jaar niet meer volgend jaar want ik moet sniekie naar binne komen :P want ik ben 15 met me feake id lukt het soms wel is neit vertellen aan de sicurtety he :P
Poster: jera ik kom er voorloopig dit jaar niet meer volgend jaar want ik moet sniekie naar binne komen :P want ik ben 15 met me feake id lukt het soms wel is neit vertellen aan de sicurtety he :P
dit zal ik meteen doorgeven :P nee hoor
maar ze zijn niet zo heel streng als je gewoon in een groepje loopt kan je zo door lopen
oke das goed jo thnx alvast man je zal me vast nog wel xt ontmoeten daaro jo
This is an old Topic
No new postings for 6.733 days. Post CommentThat would be 224.4 months or a whopping 18.4 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.