voor de gene die de Oldskool New Beat - Micro Mix wel konden waarderen heb ik nog een klein New Beat - Combi Mixje in de aanbieding met: In-D - Virgin In D Sky & Fatal Error - Fatal Error
Verder nog een soft synthje toegevoegd om de In-D "low string" synth wat op te dikken, en een soft Drum proggie voor nog wat extra slagwerk,
What do you think about [T] New Beat Mash-Up (In-D vs. Fatal Error) ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
hmm klinkt goed.. ik ken de originelen niet dus het zou wel goed zijn het is niet echt mijn smaak en het heeft wel wat van.. The Alan Person Project.. of niet?
[ho0w.. f#ck srry ik had de vorige moeten editen..
wel... zeer mooi gemixt, echt waar! Toch heb ik een opmerking de variatie in het liedje vind ik nog niet zo top. en een achtergrondbass zou misschien ook wel deugd doen
keep up the good work! als je zo doordoet, ga je waarschijnlijk nog heel mooie resultaten behalen volgens mij...
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.