Tiesto van Dj naar radiopresentator (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Dj_Fantasy    posted on 18-08-2006 19:26

Tiësto wordt radiopresentator

Uitgegeven: 18 augustus 2006 15:51

HILVERSUM - DJ Tiësto neemt maandag de presentatie op Radio 3FM een uurtje over van Giel Beelen. Van 08.00 tot 09.00 uur is de wereldberoemde dj te horen in het programma Giel. Het is zijn radiopresentatiedebuut, meldde 3FM vrijdag. Beelen functioneert als Tiësto's assistent.
Tiësto zal zijn eigen favoriete muziek laten horen. Ook praat hij over Dance4life, een organisatie die het gevaar van hiv en aids onder de aandacht van jongeren brengt. De Brabander is ambassadeur van de organisatie.
Bron: nu.nl

dj2dj.nl

What do you think about Tiesto van Dj naar radiopresentator ??

Vote :   

sjefkuh    posted on 21-08-2006 10:36
jah ik heb geluisterd,, er is geen trance gedraaid het enige nummer is insomnia van faithless, voor de rest heeft giel wat vragen aan tiesto gesteld.
RenéKuppens    posted on 21-08-2006 13:47
Ik heb ook geluisterd het was nou niet geweldig :D
maar de gesprekjes waren niet vervelend de muziek keuzen was wel om te horen maar geen dance behalve een nummer van de producer van Madonna en insomnia en natuurlijk DANCE 4 LIFE met :D
_Ivan_    posted on 21-08-2006 13:51
Logisch dat ze ook geen dance draaien om 8 uur 's morgens:P k'moet er niet aan denken aan keihard gestamp 's morgens vroeg
Feel&.Celebrate.Life!
BURN    posted on 21-08-2006 21:22
kHeb ook geluisterd, k vondet wel leuk zow. Btje andere muziek die Tijs kan waarderen en wat vragen enzow en het rijle en zijle wat er normaal gebeurt bij Beelen 's ochtends, leuk gedaan!

Durf te wedden dat er tussen Utrecht en A'dam de A2 flink heeft mee-ge-shaked op Insomnia :D.

En mensen, je hoorde het van Tiesto, van de verkoop van die single gaat ook het buma/stemra gedeelte naar het goede doel, dus de totale verkoopsopbrengst komt ten goede van het AIDS-onderzoek en de preventie ervan. Dus koop a'maal dat single'tjuh ff. Kleine moeite voor de goeie zaak.
Lukaz    posted on 21-08-2006 22:34
Poster: Jorrit
Hoe weet je of hij doet zoals hij is? Slapen jullie in hetzelfde bed?

dat weet ik ook niet zeker.. dat idee heb ik jij niet??
hij heeft het ook wel vaak genoeg zelf gezegd..

This is an old Topic

No new postings for 6.841 days.
 Post CommentThat would be 228 months
or a whopping 18.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

Imagedump

Downloads

Links

Deejays

Overview

209 Users online: 8 Guests (201 Unknown)
Pages generated today : 8.619
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.817.078

DJResource

About & Contact Us

Privacy Policy
2001 © 2025Terms of Use