Tiësto wordt radiopresentatorUitgegeven: 18 augustus 2006 15:51
HILVERSUM - DJ Tiësto neemt maandag de presentatie op Radio 3FM een uurtje over van Giel Beelen. Van 08.00 tot 09.00 uur is de wereldberoemde dj te horen in het programma Giel. Het is zijn radiopresentatiedebuut, meldde 3FM vrijdag. Beelen functioneert als Tiësto's assistent.Tiësto zal zijn eigen favoriete muziek laten horen. Ook praat hij over Dance4life, een organisatie die het gevaar van hiv en aids onder de aandacht van jongeren brengt. De Brabander is ambassadeur van de organisatie.
Bron: nu.nl
Poster: Dj_Fantasy
Een noodkreet naar aandacht of terug in de belangstelling komen misschien??
Poster: greup
met alle respect, maar ik vind tiesto echt alles behalve een goede radio presentator.....
Ik snap ook niet waarom hij dit zou doen.
Poster: ccc
Heb jij Tiestio dan al eens eerder op de radio gehoord?
Poster: Giallorosso
dit is eenmalig neem ik aan? denk ook dat het meer voor promotie is.
Poster: BURN
Natuurlijk doet ie dit niet voor de aandacht, die gozer die zwemt in de aandacht. Hij doet het voor aandacht, niet voor hem, maar voor dance-4-life! En terecht want ik wedt dat er op sensation weer genoeg mensen waren die ondanks dat ze die avond toch al 80 euri kwijt waren voor een van de leukste avondjes stappuh in het jaar, toch te gierig zijn om ffies te hebben meegedaan aan de smsactie van dance-4-life. Zoiets kan geen aandacht genoeg krijgen!
Poster: greupNope, maar weer enkele keren op t.v gehoord of intervieuws op de radio. En het is nou niet bepaald een persoon waarvoor ik mijn radio aanzet. Het is gewoon zijn hele houding en stem die naar mijn mening niet geschikt is voor radio en of t.v.
hij komt op mij nogal ruggengraatloos over.
Maar goed, We zullen zien hoe populair die wordt... Misschien wordt het wel de nieuwe Jensen...
Poster: Nvie
En ik kan me ook niet voorstellen dat mensen zo vroeg in des morgens op 'wat vette stampende trance' zitten te wachten.
Poster: Nvie
Verder kan ik niet oordelen of 3FM er op voor- of achteruit zal gaan. Giel Beelen heeft z'n imago inmiddels wel flink vern*ukt.