Tiesto van Dj naar radiopresentator (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Dj_Fantasy    posted on 18-08-2006 19:26

Tiësto wordt radiopresentator

Uitgegeven: 18 augustus 2006 15:51

HILVERSUM - DJ Tiësto neemt maandag de presentatie op Radio 3FM een uurtje over van Giel Beelen. Van 08.00 tot 09.00 uur is de wereldberoemde dj te horen in het programma Giel. Het is zijn radiopresentatiedebuut, meldde 3FM vrijdag. Beelen functioneert als Tiësto's assistent.
Tiësto zal zijn eigen favoriete muziek laten horen. Ook praat hij over Dance4life, een organisatie die het gevaar van hiv en aids onder de aandacht van jongeren brengt. De Brabander is ambassadeur van de organisatie.
Bron: nu.nl

dj2dj.nl

What do you think about Tiesto van Dj naar radiopresentator ??

Vote :   

the-melody    posted on 18-08-2006 19:27
Oei oei oei... Al die luistercijfers weg....
_Ivan_    posted on 18-08-2006 19:31
Wat bedoel je?
Feel&.Celebrate.Life!
the-melody    posted on 18-08-2006 19:36
Laat maar was sarcastisch bedoeltWinking my eye
User edit by the-melody on 18-08-2006 @ 19:38:22 (3%)
greup    posted on 18-08-2006 19:56
met alle respect, maar ik vind tiesto echt alles behalve een goede radio presentator.....

Ik snap ook niet waarom hij dit zou doen.
Dj_Fantasy    posted on 18-08-2006 19:58
Een noodkreet naar aandacht of terug in de belangstelling komen misschien??
dj2dj.nl
_Ivan_    posted on 18-08-2006 20:01
Poster: Dj_Fantasy
Een noodkreet naar aandacht of terug in de belangstelling komen misschien??

Ik weet het niet... misschien om de plaat van dance4life meer te promoten
Feel&.Celebrate.Life!
ccc    posted on 18-08-2006 20:06
Poster: greup
met alle respect, maar ik vind tiesto echt alles behalve een goede radio presentator.....

Ik snap ook niet waarom hij dit zou doen.

Heb jij Tiestio dan al eens eerder op de radio gehoord?
greup    posted on 18-08-2006 20:23
Poster: ccc

Heb jij Tiestio dan al eens eerder op de radio gehoord?

Nope, maar weer enkele keren op t.v gehoord of intervieuws op de radio. En het is nou niet bepaald een persoon waarvoor ik mijn radio aanzet. Het is gewoon zijn hele houding en stem die naar mijn mening niet geschikt is voor radio en of t.v.
hij komt op mij nogal ruggengraatloos over.

Maar goed, We zullen zien hoe populair die wordt... Misschien wordt het wel de nieuwe Jensen...

Giallorosso    posted on 18-08-2006 23:24
dit is eenmalig neem ik aan? denk ook dat het meer voor promotie is.
greup    posted on 18-08-2006 23:29
Poster: Giallorosso
dit is eenmalig neem ik aan? denk ook dat het meer voor promotie is.

in geval van eenmaligheid snap ik het wel. Dan zit hij daar gewoon als vertegenwoordiger van, en dus niet echt al presentator bij 3fm.

Echter was mijn interpetatie dat hij er wekelijks op maandag zou verscheinen
Ferre    posted on 19-08-2006 10:36
het staat er toch bij dat het eenmalig is ?

Tiesto neemt maandag de presentatie een uurtje over ...

als het meermalig zou zijn dan had er gestaan

Tiesto neemt vanaf maandag de presentatie over
Cyspoz    posted on 19-08-2006 10:55
Of hij nou wel of niet kan presenteren hij heeft gewoon een naam waar mensen vanzelf naar gaan luisteren.
BURN    posted on 19-08-2006 12:16
Natuurlijk doet ie dit niet voor de aandacht, die gozer die zwemt in de aandacht. Hij doet het voor aandacht, niet voor hem, maar voor dance-4-life! En terecht want ik wedt dat er op sensation weer genoeg mensen waren die ondanks dat ze die avond toch al 80 euri kwijt waren voor een van de leukste avondjes stappuh in het jaar, toch te gierig zijn om ffies te hebben meegedaan aan de smsactie van dance-4-life. Zoiets kan geen aandacht genoeg krijgen!

En idd Tiesto is wel wat introvert voor het presenteren van een radioprogramma maar weet jij veel hoe dit gbeuren op zich staat. Wschijnlijk komt ie langs en geeft'ie 'n interview en kondigt wat plaatjes aan en wordt het nieuwsbericht wat overdreven.
RenéKuppens    posted on 19-08-2006 17:02
Poster: BURN
Natuurlijk doet ie dit niet voor de aandacht, die gozer die zwemt in de aandacht. Hij doet het voor aandacht, niet voor hem, maar voor dance-4-life! En terecht want ik wedt dat er op sensation weer genoeg mensen waren die ondanks dat ze die avond toch al 80 euri kwijt waren voor een van de leukste avondjes stappuh in het jaar, toch te gierig zijn om ffies te hebben meegedaan aan de smsactie van dance-4-life. Zoiets kan geen aandacht genoeg krijgen!

Hier heb je gelijk in:D

En ik vind het helemaal niet raar ofzo dat Tiësto in een radio programma te gast is
hoeveel beroemde artiesten krijgt 3FM jaarlijks over de vloer en waarom dan geen Tiesto

En het is voor dance4life dus helemaal goed :D

dus ik ga zeker luisteren:P hij zal wel betere muziek laten horen dan Giel Beelen:D
ccc    posted on 19-08-2006 19:14
Poster: greup

Nope, maar weer enkele keren op t.v gehoord of intervieuws op de radio. En het is nou niet bepaald een persoon waarvoor ik mijn radio aanzet. Het is gewoon zijn hele houding en stem die naar mijn mening niet geschikt is voor radio en of t.v.
hij komt op mij nogal ruggengraatloos over.

Maar goed, We zullen zien hoe populair die wordt... Misschien wordt het wel de nieuwe Jensen...

Je hebt gelijk. Hij is inderdaad een beetje "simpel". Maar zijn muziek doet het wel goed Happy, laughing
DjStijn    posted on 19-08-2006 19:42
lijkt me wel grappig en idd. zijn muziek doet het zeer goed nog steeds...
en we zien wel of hij goed is op de radio..
sjefkuh    posted on 19-08-2006 21:58
ik ga in iedergeval ook luistere maandagWinking my eye ik vind z'n muziek ook altijd geweldig.. en ZEKER beter als die van giel beelen:P
_Ivan_    posted on 20-08-2006 00:13
Reken maar dat er ook een hoop gepraat wordWinking my eye zeker als ie die plaat van dance4life gaat promoten
Feel&.Celebrate.Life!
sjefkuh    posted on 20-08-2006 11:27
ik weet niet of jullie het al gehoord hebben maar hij is maandag ook bij reaction op tmf om zijn nieuwe plaat te promoten...
Nvie    posted on 20-08-2006 15:53
Tiesto als radiopresentator... lijkt me zeer gewaagd.
Hij lijkt me nou niet degene met een praat klaar bekkie, en ik kan me ook niet voorstellen dat mensen zo vroeg in des morgens op 'wat vette stampende trance' zitten te wachten.

Verder kan ik niet oordelen of 3FM er op voor- of achteruit zal gaan. Giel Beelen heeft z'n imago inmiddels wel flink vern*ukt.

Dus een slimme zet? Niet in mijn ogen.
_Ivan_    posted on 20-08-2006 22:01
Poster: Nvie
En ik kan me ook niet voorstellen dat mensen zo vroeg in des morgens op 'wat vette stampende trance' zitten te wachten.

Trance hoeft niet alleen gestamp te zijn hoorWinking my eye er zijn ook wat klassiekere trance nummers...
Feel&.Celebrate.Life!
Lukaz    posted on 20-08-2006 22:45
Poster: Nvie
Verder kan ik niet oordelen of 3FM er op voor- of achteruit zal gaan. Giel Beelen heeft z'n imago inmiddels wel flink vern*ukt.

daar ben ik het niet mee eens!
Giel Beelen doet zoals hij is.. Respect 2 that!! zo zou iedereen moeten zijn.. 
Hij heeft een beetje het beeld van: Ik doe zoals ik het doe.. Niet mee eens? Dan niet, Vind je het wel cool, das dan mooi meegenomen..
zo moeten er meer zijn vind ik..
Jorrit    posted on 20-08-2006 23:37
Hoe weet je of hij doet zoals hij is? Slapen jullie in hetzelfde bed?
BURN    posted on 21-08-2006 08:36
Ghaha misschien doen zij dat wel :P.

Giel Beelen is iig zichzelf, althans dat idee krijg ik wel. Soms vindik die actie van 'em in dat glazen huis 'n btje teveel aandachttrekkerij. Het is wel goed dat ie 't doet maar als wij t deden keek iedereen van fuck it. Zkr na alle interviews van 'em, staat wekelijks in 'n krantje of blaadje maar vergeleken met de rest van de BN'ers isie wel heel erg zichzelf denkik. Dus de stelling dat GIel 't verneukt heeft is egt bullshit mja zo'n uitspraak is vast van 'n onwetend Jensenfannetje...
_Ivan_    posted on 21-08-2006 10:14
En hebben er nog mensen geluisterd? Ik ben er niet aan toe gekomen nja ik was gewoon nog niet wakker:P
Feel&.Celebrate.Life!

Imagedump

Downloads

Links

Deejays

Overview

216 Users online: 14 Guests (202 Unknown)
Pages generated today : 12.605
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.821.064

DJResource

About & Contact Us

Privacy Policy
2001 © 2025Terms of Use