Poster: _Ivan_Ik heb er ook veel voor over om eens in alle rust te kunnen draaien en geen gezeik van me ouders te hebben. Ik weet zelf ook wel dat dit erg veel ging kosten anders had ik het niet gevraagt
Ik denk als je je kamer echt helemaal geluidsdicht wil hebben dat dat flink wat centjes gaat kosten.... liep er niet een topic over een studio met geluidsdichte muren? staat me ergens bij.... mja ik heb er verder geen verstand van... misschien greup?
Poster: greupDus moet ik me muren dan openbreken?
ik neem aan dat je een "hobby budget" hebt. Een kamer volledig geluids-dicht krijgen is niet mogelijk heb z'n hobby.
Er was idd al een topic over.
Ik zou als ik jou was gewoon zorgen voor dik issolatie materiaal wat je tussen je muren doet. dan blijft het betaalbaar.
Poster: Dj_Fantasy
Sorry maar ik denkt dat Melody vroeg om WINKELS!! en niet om manieren en hoe je een kamer geluidsdicht zou krijgen!!
Poster: neutjehoren je ouders je ook niet sexen
Poster: _ruud_
je hebt ook van dat zwarte schuim met bobbels erop als het goed is kun je het hier ook voor gebruiken weet zo niet hoe het heet ofzo maar ik zoek nog eens na.
edit:
zoiets bedoel ik (zie de muur het zwarte)
Poster: Dirkvh
Dit schuim schijnt goed te werken heb ik wel een gehoord, dit is wel te koop bij een webshop(mag hem niet noemen denk ik). Dan moet je kijken bij schuim en dan noppenschuim als het goed is.
Verder wat ze volgens mij in opname studios doen is een dubbele wand maken en die vacuum zuigen dan is het aan de andere kant egt muisstil. ( ik kan je wel zeggen dat dit heel prijzig is dus ik denk niet dat dit echt geschikt is)
Nog veel succes