Hmm, heb eens geluisterd:
dat de mix (nogal) overstuurd boeit me niet zo, de bedoelingen zijn duidelijk. Even over elke overgang opzich:
1 - 2: Klopt tonaal en kwa energie verloop niet, world hold on vloekt met de andere plaat zegmaar, en is veel 'softer'. Ook lopen de platen niet gelijk en is de eerste plaat zomaar ineens weg, maar dat komt wel.
2-3: Sunblock komt veel te hard in, probeer bij het in mixen bijveerbeeld de bass van de inkomende plaat iets weg te draaien. Ook niet helemaal match.
3-4: Ook niet helemaal match, je hoort te plaat ernaast lopen.
4-5: wtf? klopt tonaal niet, niet gematched, komt er ineens invliegen, ik schrik me de pleuris... ook is plaat living in video ineens weg...
5-6: loopt strakker dan de andere overgangen, maar hung up is te snel weg vind ik.
6-7: is weer een stukje beter, het lijkt of je hier de smaak te pakken krijgt.
Laat platen langen doorlopen in een overgang, haal ze er niet te abrupt uit. Verder valt me op dat alles redelijk hoog opgepitched is, wat ik niet mooi vind klinken. Ook zou ik als ik jou was wat minder '13-in-een-dozijn-platen' pakken. Verder de volgende keer op je volume letten, draai je in het rood (of met de gains/eq te hoog) of staat je opname programma verkeerd ingesteld?
Het is niet om je af te kraken, maar aan een post als dit heb je naar mijn gevoel meer als alleen maar comments met wat goed is

Ik vind wel dat je de goeie weg op gaat, maar er is nog een hoop te leren