Ik heb een Reloop rmx-30 gekocht en toen kwam ik op hun site. En toen viel me op dat ik neem aan de zelfde mixer 2 aan/uit knoppen heeft maar de mijne heeft er maar een. Ik denk dat het gewoon 2 plaatjes zijn van 2 verschillende mixers maar dan is het wel erg slordig. Ik moet alleen het plaatje ff online zetten maar je kunt ook hier alvast ff kijken;
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Zo te zien bestaat er ook een RMX-30 met external power pack (voeding). Sluit jij je stroomstekker direct op de mixer aan? Zo ja is het logisch, dan zijn er schijnbaar 2 varianten van de RMX-30.
Ik heb een adapter erbij zitten, mijn powerknop boven op mijn mixer zitten.
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.