Poster: dennisv
ik geef deaf DJ wel gelijk je moet er niet mee spelen daarom wil ik me laten informeren en trouwens je kunt voor 449 euries wel een kabel kopen maar ik weet zeker dat je die zelf goedkoper kunt maken je moet er natuurlijk wel opletten dat je dat goed doet. maar hoeveel mensen zijn er die een TRUSS wel flikkeren en zeggen "het staat ongeveer wel goed, hang alles er maar aan" daar word toch ook weinig van gezegd.
Meestal staat een truss niet boven mensen die dood kunnen gaan als je een fout maakt, het ergste dat kan gebeuren is dat al je lichten naar de kl*te geholpen worden. Ik ken maar weinig mensen die idioot genoeg zijn zonder de nodige kennis en diploma's een truss gaat riggen boven het publiek.... Als er brand ontstaat vanwege kortsluiting in je kabels dan ben JIJ verantwoordelijk, en in dit geval kan dat snel tot dodelijke ongevallen leiden. OK, als je redelijk kan solderen en jezelf goed informeerd kan je je misschien 100 euro besparen en is er maar een klein kansje dat er iets misloopt. Maar, kan je die kans wel verantwoorden voor het geld dat je toch met max een avondje draaien terugverdiend?