Vinyl schoonmaken .... (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

DizZorder    posted on 10-08-2006 12:36
My fellow DJ's

hoe krijg ik et beste mijn vinyl schoon... zonder vette vingers etc. zo'n brush voor stof en dat anti statisch maken heb ik al ... krijg je alleen de vingerafdrukken niet mee weg.

zou zo'n kruidvat doekkie werken ??

What do you think about Vinyl schoonmaken .... ??

Vote :   

RoyBeware    posted on 28-08-2006 16:50
Maar met een drooge doek, veeg je dan niet het vet van je vingers tussen de groeven?

Groeten Roy.
_Ivan_    posted on 28-08-2006 21:02
Poster: lrfist

ik doe gewoon wat water in mijn wasbak en zeepsop. en dan gebruik ik zo een afwasdoekje. en daarna voorzichtig afdrogen (afdoppen) met een handdoek.
tot nu toe nog geen problemen mee gehad.
maar ik doe het alleen met hele vuile platen waarbij een droog doekje niet helpt.

Lijkt me niet gezondWinking my eye ik denk dan ook dat je dat bescherm laagje van je vinyl afhaaltHappy, laughing
Feel&.Celebrate.Life!
lrfist    posted on 29-08-2006 11:56
Poster: _Ivan_

Lijkt me niet gezondWinking my eye ik denk dan ook dat je dat bescherm laagje van je vinyl afhaaltHappy, laughing

mjah ooit eens een fles amaretto over mijn platenbak gehad...dat was nog minder gezond, vandaar het drastische en... ze spelen terug Happy, laughing

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

114 Users online: 11 Guests (103 Unknown)
Pages generated today : 10.318
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.818.777