Echt HEMA DJ Cursus (3/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

ccc    posted on 10-08-2006 09:45
Voor alle mensen die een dj cursus willen volgen kunnen dat nu bij de HEMA :S

http://www.hema-onlineleren.nl/cursus_detail.asp?CursusID=20

Het kost 19.95
 Het moet niet gekker worden vind ik.
User edit by ccc on 10-08-2006 @ 09:45:38 (7%)

What do you think about Echt HEMA DJ Cursus ??

Vote :   

Mixt-Ape    posted on 16-04-2010 19:11

Poster: Woudtje

Ik ben het er ook helemaal niet mee eens hoor. Het is alleen de trieste waarheid. Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik vroeger 100GB aan illegale muziek op mijn computer had staan. Ben toen gaan mixen en heb toen alles weg gesodemieterd en ben alleen nog maar legale muziek gaan kopen ( meeste op vinyl ). Ben dus wel via de illegale manier aan het mixen geraakt en ik denk dat heel mensen op precies de zelfde manier zijn begonnen. Waarschijnlijk geeft alleen niemand het toe?Cool.

Niet iedereen, mensen die op vinyl begonnen zijn kunnen het moeilijk illegaal aanpakken...
Boyd    posted on 16-04-2010 19:58
Poster: Illusion
Zowieso een dj school vind ik belachelijk. Het mooiste is toch om helemaal van je zelf Dj te worden. Alles zelf ontdekken.

Maar om een Dj cursus aan te bieden van de HEMA is helemaal belachelijk. Daarnaast vind ik de prijs van 15,- euro sowieso belachelijk duur voor een stukje bij elkaar gezochte troep. Deze mensen die deze cursus doen, kunnen beter 15,- euro doneren aan DjResource, en hier alle informatie weghalen.

Volgensmij is de Hema cursus gemaakt door BamBam hier van het forumCool
Xurion    posted on 16-04-2010 20:17
hmm Serieus? Waarom denk je dat?
Woudtje    posted on 16-04-2010 20:24
Poster: Mixt-Ape

Ik ben het er ook helemaal niet mee eens hoor. Het is alleen de trieste waarheid. Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik vroeger 100GB aan illegale muziek op mijn computer had staan. Ben toen gaan mixen en heb toen alles weg gesodemieterd en ben alleen nog maar legale muziek gaan kopen ( meeste op vinyl ). Ben dus wel via de illegale manier aan het mixen geraakt en ik denk dat heel mensen op precies de zelfde manier zijn begonnen. Waarschijnlijk geeft alleen niemand het toe?Cool.

Niet iedereen, mensen die op vinyl begonnen zijn kunnen het moeilijk illegaal aanpakken...

ik zeg ook niet dat iedereen dat doet natuurlijk, maar een hele hoop mensen doen het wel.

Boyd    posted on 16-04-2010 20:25
WijsneusCool
Ik citeer van bambamstudio.nl
In 2006 heeft Marc van den Hurk voor de Hema een Dj cursus geschreven en geeft in zijn eigen studio workshops in alles wat maar met Dj-en, muziek, muziekproductie en synths te maken heeft.

User edit by Boyd on 16-04-2010 @ 20:26:18 (14%)
FML    posted on 16-04-2010 22:05

Nu downloaden de meeste mensen alles illegaal. Helaas is dat gewoon de waarheid. En omdat je tegenwoordig alles op die manier te krijgen is is de drempel echt wel lager hoor.?

denk dat dat wel mee valt , Illigale auto racer rijd mischien nu ook wel me in de F1 who knows. maar ik doelde eigelijk op het feit dat de lat niet lager licht om in de clubs te komen ik denk dat deze nog wel hoger licht dan vroeger.
# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3
Woudtje    posted on 16-04-2010 23:14
Om in clubs te draaien denk ik zeer zeker dat je gelijk hebt. Maar als je kijkt om thuis te beginnen/proberen vind ik wel dat de lat lager ligt als vroeger.
Xurion    posted on 16-04-2010 23:17
Poster: BoydGrift
WijsneusCool

Haha kei vet!

This is an old Topic

No new postings for 5.507 days.
 Post CommentThat would be 183.6 months
or a whopping 15.1 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

137 Users online: Lead & 20 Guests (116 Unknown)
Pages generated today : 36.350
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.844.809