Poster: funk-m
Heb een proefcursus gevolg van Hema.
haha zo lollig
Poster: main
maar je betaalt 15 euro, wat krijg je ervoor terug? iets nuttigs?
Poster: Ilja
Software mixen, never nooit dat ik dat ga doen.
Poster: Luni-B
Ik heb niet ALLE post gelezen maar het is een dvdtje met video's tuts thats all , Youtube archive
het is bullshit dat vroeger mensen van weerhouden om platen te kopen , nu moet je mix software kopen , mp3's moet je HIER iig altijd nog KOPEN. mensen die die shit stelen moet je afvragen ofdat hun wel dj's mogen genoemd worden. als je liefde hebt voor muziek koop je het en ga je het niet jatten zo ook software!
Poster: Woudtje
Nu downloaden de meeste mensen alles illegaal. Helaas is dat gewoon de waarheid. En omdat je tegenwoordig alles op die manier te krijgen is is de drempel echt wel lager hoor.?
Poster: Luni-BPoster: Woudtje
Nu downloaden de meeste mensen alles illegaal. Helaas is dat gewoon de waarheid. En omdat je tegenwoordig alles op die manier te krijgen is is de drempel echt wel lager hoor.?
het is maar wie je een dj noemtIk ben het er ook helemaal niet mee eens hoor. Het is alleen de trieste waarheid. Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik vroeger 100GB aan illegale muziek op mijn computer had staan. Ben toen gaan mixen en heb toen alles weg gesodemieterd en ben alleen nog maar legale muziek gaan kopen ( meeste op vinyl ). Ben dus wel via de illegale manier aan het mixen geraakt en ik denk dat heel mensen op precies de zelfde manier zijn begonnen. Waarschijnlijk geeft alleen niemand het toe?.
Poster: Woudtje
Met jou weten we het nooit. Als jij het in je bol krijgt koop en verkoop je in een jaar tijd alle dvs systemen die er zijn.