heej
nu ik een battlemixertje heb gekocht gebruik ik deze mixer niet meer(zonde eigenlijk). daarom zet ik hem te koop.
het is een 4kanaals mixer met 3 bands toonregeling per kanaal(behalve microfoonkanaal). er kunnen 7 geluidsbronnen op worden aangesloten(3 stereo line, 3 stereo phono, 1 mic-monojack).
outputs: pfl(headphone) op tulp en op (stereo) jack.
verder heeft deze mixer ook nog een record en een master uitgang.
ik heb hem gekocht in november 2004, in de plaatselijke muziekhandel.
ik heb de handleiding en de doos nog, en ik geef er een nieuw zwanenhalslampje(begin dit jaar) bij. handleiding zit er ook bij.
ik verkoop hem voor €110,-.
pm me als je interesse hebt of mail naar <mail>twister_erik@hotmail.com</mail>
[edit:]ik verkoop ook nog een (zelfgemaakte maar profesionele en zeker wel degelijke) flightcase waarin kan:
deze mixer precies(op maat gemaakt) maar er kan natuurlijk ook een andere 10"(battle) mixer in.
een 19" dubbele cdspeler van 2 units hoog, het bedieningspanneel van de dubbele cdspeler 2 units hoog.(gekanteld) en 1 draaitafel(dus mooi te combineren met de mixer). het geheel kun je aan degelijke handvaten oppakken.
er zit eeen gat in voor kabels(ofcourse) en er zit een ventilatortje ingebouwd. er zit ook een gat in om de koptelefoon aan te kunnen sluiten en er zit een plug ingebouwd zodat je op het front van de flighcase een(grote jack) microfoon kunt aansluiten. hier vraag ik 50 euro voor.
mixer en flight samen voor 150 euro!greetz T4Twister.
Foto's van de flight