Beatport doet de prijzen even omhoog
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

TheSupercrab    posted on 09-08-2006 11:55
Was vanochtend eve aan het kijken op beatport waar ik normaal al mijn tracks koop. De nieuwe interface 3.0 zijn ze net klaar mee en het ziet er allemaal prachtige uit. Maar,

Ze hebben alle prijzen even omgezet van Dollars naar euros :S. Zonder dr iets bij te vermelden betaal je nu dus veel meer per track. Ik vind het echt schandalig..

What do you think about Beatport doet de prijzen even omhoog ??

Vote :   

Reemz    posted on 09-08-2006 12:09
Yo Supercrab,

Ik lees dat je al je tracks koopt op beatport. Ik koop momenteel al me tracks op dance-tunes.com maar beatport heeft een grotere collectie en ook zijn ze vaak snel met nieuwe nummers.

Ik zou graag ook me tracks willen kopen bij beatport maar heb zelf geen creditcard. Zijn er nog andere betaalmogelijkheden?

En hoe betaal jij de tracks?

Day-One    posted on 09-08-2006 12:41
paypall
TheSupercrab    posted on 09-08-2006 12:48
Ik betaal met creditcard en zo ver ik weet kun je niet met paypal betaalen.

At this time, Beatport accepts Visa, MasterCard, American Express, Solo, Maestro credit cards (and US supported debit cards) for all transactions. Unfortunately, Beatport is not implementing Paypal or Worldpay at this time. Beatport also offers gift cards digitally for immediate delivery to a recipient’s email account.

Maar ik dacht dat een rabo pas gewoon een maestro kart was? (die van mij iig wel) dus mischien lukt het daar mee.
Reemz    posted on 09-08-2006 12:50
Thanx!

Ik ga eens kijken of ik met mijn rabopas kan betalen en anders houd het helaas op.

sonik    posted on 09-08-2006 13:25
Bij mij staan er gewoon euro pijzen.
Alleen kan ik ineens niks kopen.

Je moet nu nl. je cvv2/cid nummer invoeren.
Maar als ik dat doe geeft ie 'n foutmelding.

Meer mensen last van?

Heb trouwens al 'n mail naar ze gestuurd.

TheSupercrab    posted on 09-08-2006 15:09
het is gewoon een naai streek van ze om de prijzen van Dollar naar euros te zetten, betaal je opeens 20% meer voor een track... kan toch niet.

En dat cvv2/cid nummer  problem is idd bekend.. hebben ze het op andere fora ook over, zal wel een bug aan hun kant zijn.
User edit by TheSupercrab on 09-08-2006 @ 15:10:49 (84%)
jerzz    posted on 09-08-2006 16:03
Nah ik vind het niet zo erg, ga eerdaags ook een release op BP doen dus betekent dat dat ik er meer cash aan ga verdienen :P
sniekers    posted on 18-08-2006 11:29
Da's niet het geval.

Ze doen aan 'IP-geolocation'; op basis van je IP adres krijg je de prijzen te zien. Op kantoor heb ik een US IP adres (en prijzen in dollar) en thuis een NL IP adres (prijzen in Euro's). Leuk gebruik makend van de wisselkoers koop ik alles op kantoor Happy, laughing

Beatport bevestigde dit toen ik ze belde voor een support issue.
tym    posted on 18-08-2006 14:05
ja ok sniekers maar dat betekent niet dat het ineens rechtvaardig is..
er zijn veel dingen goedkoper in amerika, maar op een site als beatport moeten de prijzen gewoon gelijk zijn, dat is echt onzin. Als een nederlandse dj/producer een track uitbrengt en dan is die duurder in NL dan in de US? dat vind ik echt onzin
ccc    posted on 18-08-2006 15:16
Ik vind het wel grappig, aangezien ik toch nooit tracks via het internet koop.
diggersfan    posted on 19-08-2006 19:42
quote:
Poster: jerzz
Nah ik vind het niet zo erg, ga eerdaags ook een release op BP doen dus betekent dat dat ik er meer cash aan ga verdienen

Dus BP heeft de prijzen omhoog gedaan, ten voordele van de producer?

Ben hier eigenlijk wel benieuw naar. Stel, ik koop een track van 2 euro, wat houdt een producer daar dan aan over?
gethigh    posted on 20-08-2006 01:13
Poster: diggersfan
quote:
Nah ik vind het niet zo erg, ga eerdaags ook een release op BP doen dus betekent dat dat ik er meer cash aan ga verdienen

Ben hier eigenlijk wel benieuw naar. Stel, ik koop een track van 2 euro, wat houdt een producer daar dan aan over?

zij verhogen het enkel om in eigen zak te kunnen steken
jerzz    posted on 20-08-2006 05:33
Poster: diggersfan
quote:

1 euro gaat naar BP, het label krijgt 50 cent en de producer ook 50 cents... Dus BP heeft er het meest baat bij Winking my eye
tym    posted on 20-08-2006 11:56
Poster: ccc
Ik vind het wel grappig, aangezien ik toch nooit tracks via het internet koop.

ja maar ontzettend veel mensen wel..?! wat is dat nou weer voor een opmerking jezus.. en uiteindelijk gaat het toch allemaal daarop over dus met x aantal tijd zal jij ook online tracks gaan kopen, kijk of je het dan nog steeds zo grappig vindt.

en prijzen voor de producer? waarom dan alleen de europese prijzen en neit de amerikaanse?
gethigh    posted on 20-08-2006 12:12
1 euro gaat naar BP, het label krijgt 50 cent en de producer ook 50 cents... Dus BP heeft er het meest baat bij Winking my eye

weet jij toevallig ook hoe dat zit bij vinyls?

This is an old Topic

No new postings for 6.842 days.
 Post CommentThat would be 228.1 months
or a whopping 18.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

117 Users online: 6 Guests (111 Unknown)
Pages generated today : 8.318
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.816.777